​Μπορεί να περιμέναμε έναν χρόνο, αλλά τελικά το Facebook κατέληξε στην τελική μορφή που θα έχει �� ενότητα News Feed της υπηρεσίας.

Όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση του Facebook στόχος ήταν να μειωθεί η… ακαταστασία και η προσοχή να είναι επικεντρωμένη στο περιεχόμενο των χρηστών.

Έτσι, αλλάζουν οι γραμματοσειρές που χρησιμοποιεί το μέσο, ενώ οι φωτογραφίες αποκτούν πλαίσιο που θα τις ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα πεδία και θα είναι σε μεγαλύτερο μέγεθος.

Επίσης η αριστερή στήλη απλοποιείται και αποκτά νέα επεισόδια και μεγαλώνει και η μπάρα αναζήτησης.

Η ομάδα του Facebook προχώρησε στην κατάργηση αρκετών επιλογών για να απλοποιήσει την χρήση του και μέσα στις επόμενες εβδομάδες όλοι οι χρήστες θα δούνε το μέσο μετά από το… λίφτινγκ στο οποίο υπεβλήθη.