Μια διαφήμιση έχει κάνει όλο τον πλανήτη να μιλά γι΄αυτήν, με το «Business Insider» να τη χαρακτηρίζει ως την «καλύτερη και πιο εμπνευσμένη διαφήμιση της χρονιάς».

Στην διαφήμιση, βλέπουμε την ιστορία ενός ηλικιωμένου άνδρα από τη Νότια Αφρική ο οποίος θέλει να μάθει να διαβάζει και είναι αποφασισμένος γι΄αυτό.

Τον βλέπουμε έτσι από την αρχή της διαδικασίας μάθησης ν΄αγοράζει ένα βιβλίο, και παρακολουθούμε μέσα σε λίγα λεπτά όλο το ταξίδι του προς τη γνώση.

Τον παρακολουθούμε να κάθεται σε αίθουσα διδασκαλίας για να μάθει την αλφαβήτα, να κάνει την πρακτική του στο σπίτι σχηματίζοντας λέξεις, να αφήνει στη γυναίκα του μηνύματα με ��αγνητάκια στο ψυγείο, να περνά τα βράδια του διαβάζοντας, και να κάνει λάθος στο Scrubble παθαίνοντας… σύγχυση.

Τελικά, λίγο-λίγο τα καταφέρνει και οι επιδόσεις του βελτιώνονται.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO.