Πρώτο θέμα στα ξένα μέσα ενημέρωσης είναι το σουτιέν της… Μαρίας Μπακοδήμου που… τιτιβίζει και ενημερώνει τις γυναίκες για τη σημασία της αυτοεξέτασης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.

«Γιατί κάποιος να θέλει ένα σουτιέν που… τιτιβίζει», αναρωτιούνται οι ξένοι δημοσιογράφοι και η νέα ελληνική ιδέα φαίνεται να κερδίζει τις εντυπώσεις παγκοσμίως.

tweeting_bra.jpg

Μέγας ηθικός αυτουργός της υπόθεσης, η Μαρία Μπακοδήμου που θα φορά για δύο εβδομάδες το σουτιέν και κάθε φορά που θα το βγάζει, θα υπενθυμίζει σε όσες κυρίες την ακολουθούν ότι πρέπει να κάνουν την αυτοεξέτασή τους.

Η Μαρία πρωταγωνιστεί σε μια εμπνευσμένη καμπάνια κατά του καρκίνου του μαστού, η οποία ήδη έχει κάνει τον γύρο του κόσμου. NBC, Huffington Post, CNET, Business Insider είναι μερικά μόνο από τα διεθνή μέσα που ασχολήθηκαν μαζί της.

670_ed69999a-c900-4e75-a37a-29d5cf4ad8e2.jpg

«Ανακάλυψαν τη Δημοκρατία, την ιατρική και τη φιλοσοφία και τώρα οι Έλληνες εφήυραν και το σουτιέν που tweetαρει», έγραψε η Daily Telegraph, ενώ και η ελληνική πρεσβεία στην Αμερική έστειλε τα συγχαρητήριά της για την πρωτοβουλία αυτή μέσω… tweet.

Χάρη σε έναν ειδικό μηχανισμό, το σουτιέν συνδέεται μέσω Bluetooth με ένα smartphone και στέλνει αυτόματα ένα tweet κάθε φορά που ξεκουμπώνεται.

Ήδη το σουτιέν που τιτιβίζει έχει περισσότερους από 150.000 followers, ενώ οι αναφορές στο σουτιέν που τιτιβίζει έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο και τα views του ελληνικού video είναι πάνω από 500.000.