Μπορεί στην πρώτη της εγκυμοσύνη η Σίσσυ Χρηστίδου να πήρε 40 κιλά και να πάλεψε πολύ για να τα χάσει, στη δεύτερη όμως πήρε μόνο 25 και έχει ήδη καταφέρει να χάσει τα 15 μέσα σε ενάμισι μήνα.

Η Σίσσυ ακολουθεί ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής που περιλαμβάνει:

Πρωινό
1 μπωλ πίτουρο βρώμης με γάλα ή γιαούρτι με ξηρούς καρπούς και λιναρόσπορο.

Σνακ
Φρούτα με ξηρούς καρπούς ή τυρί

Μεσημεριανό
Καστανό ρύζι ή Μακαρόνια ολικής αλέσεως συνδυασμένα και κιμά και τυρί ή αυγά.

Αντί για σαλάτα
Λαχανικά σε μορφή σούπας για να παίρνει υγρά.

Βραδινό
Είτε το μεσημεριανό της ή Κριθαρένιο ντάκο με cottage chease ή γιαούρτι με ξηρούς καρπούς και λιναρόσπορο.

xristidou1.JPG
Μάλιστα η Σϊσσυ βρίσκεται σε γενικότερη φάση ανανέωσης κι έτσι αποφάσισε να επιστρέψει στο αγαπημένο της κοκκινό χάλκινο χρώμα που είχε βάψει τα μαλλιά της την εποχή που παρουσίαζε το πρωινό του ΑΝΤ1 και είχε γίνει τότε η απόλυτη τάση.