Μπορεί οι υπεύθυνοι του περιοδικού Rolling Stone να δέχθηκαν έντονες κριτικές για την απόφασή τους να κυκλοφορήσει το περιοδικό με εξώφυλλο τον βομβιστή της Βοστώνης, Τζοχάρ Τσαρνάεφ, όμως αποδείχθηκε άκρως επιτυχημένη κίνηση από πλευράς μάρκετινγκ.

Ξεπούλησε καλέ το τεύχος με αποτέλεσμα το χαμόγελο να ζωγραφιστεί στα χείλη των υπευθύνων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν 1.420 λιανοπωλητές οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 102% σε σχέση με το μέσο όρο πώλησης τον τελευταίο χρόνο.

Πιο συγκεκριμένα στο διάστημα 19 Ιουλίου με 29 Ιουλίου πωλήθηκαν 13.232 αντίτυπα, όταν μόλις το 5% της κυκλοφορίας του Rolling Stone προέρχεται από τη λιανική πώληση.

Και όλα αυτά, παρά την απόπειρα για μποϊκοτάζ του περιοδικού, την οποία επιχείρησαν αρκετοί φορείς.