«Επανάσταση» στο χώρο της TV και των ανεξάρτητων παραγωγών, έρχεται να κάνει ένα νέο reality, το οποίο ΔΕΝ θα προβάλλεται στην τηλεόραση, αλλά θα το «ακολουθείτε» στα social media!

MK-CD924_SUMMER_G_20130611173106.jpg
Τwitter, Instagram και You Tube, θα επιστρατευτούν ώστε να σας «ποστάρουν» τη ζωή εννέα εφήβων από το Los Angeles, που μόλις τελείωσαν το Λύκειο, και πριν ξεκινήσουν το Πανεπιστήμιο, κάνουν τις ανέμελες καλοκαιρινές διακοπές τους.

MK-CD929_SUMMER_G_20130611173226.jpg
Το δύσκολο αλλά και παράλληλα πρωτοποριακό αυτό εγχείρημα στο χώρο της ψυχαγωγίας, έχει αναλάβει ο σκηνοθέτης Peter Chernin.

OB-XU728_0611su_G_20130611154117.jpg
Το reality θα ονομάζεται «Summer Break», και οι εννέα έφηβοι συμμετέχοντες του, θα επιφορτιστούν με το έργο να αναρτούν τις καλοκαιρινές τους στιγμές στα social media, όπου από εκεί, θα τους παρακολουθούν οι followers τους.

OB-XU729_0611su_G_20130611154153.jpg
Όσο για τα ημερήσια επεισόδια; Δεν θα είναι διάρκειας μιας ώρας όπως στα κλασικά reality, αλλά θα διαρκούν το πολύ ένα λεπτό, και θα ανεβαίνουν στο You Tube. Παράλληλα με τα σχόλια, τις φώτο και τα video που οι εννέα έφηβοι θα ποστάρουν σε Twitter, Vine και Instagram.

OB-XU730_0611su_G_20130611154232.jpg
Μικρής διάρκειας θα είναι και το εβδομαδιαίο επεισόδιο, που θα κρατά maximum πέντε λεπτ��!

OB-XU732_0611su_G_20130611154310 (1).jpg
Οι υπεύθυνοι του reality, θα παρακολουθούν τους εννέα εφήβους για 20 ώρες τη μέρα, ενώ παράθυρο ελευθερίας θα υπάρχει μόνο από τις 3 έως τις 7 το πρωί. Έπαθλο και νικητής επίσης δεν υπάρχουν, αφού οι ��φηβοι έχουν ήδη πληρωθεί για τη συμμετοχή τους.

OB-XU733_0611su_G_20130611154340.jpg
Όσο για το κόστος του reality; Ανέρχεται μόλις στα 3,7 εκ. ευρώ, ποσό μηδαμινό για τα δεδομένα του Hollywood.

Χαρακτηριστικό του ενδιαφέροντος που έχει ήδη δείξει το κοινό, είν��ι πως 98.000 χρήστες του Twitter ακολουθούν το προφίλ του “Summer Break”, παρόλο που το πρόγραμμα δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, αλλά θα κάνει πρεμιέρα στις 17 Ιουνίου!