Θέλετε να μάθετε τι κάνει και διατηρεί τη σιλουέτα της η Ελένη Μενεγάκη; Τότε, δεν έχετε παρά να ρίξετε μια ματιά, στο καθημερινό διαιτολόγιο της 43χρονης παρουσιάστριας.

eleni1.jpgeleni2.jpg
ΠΡΩΙΝΟ: Στις 07:00 το πρωί, τρώει ένα τοστ με γαλοπούλα, και τυρί χαμηλών λιπαρών, ή δυο φρυγανιές με μέλι, με τη συνοδεία καφέ ή άπαχου γάλατος.

ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ: Λαδερά (2 φορές την εβδομάδα), με λίγο τυρί χαμηλών λιπαρών είτε ψάρι/ψαρόσουπα με μαύρο ψωμί (2 φορές τη βδομάδα), είτε όσπρια (φακές). Δυο φορές τη βδομάδα, το μεσημεριανό της περιλαμβάνει μόνο σαλάτα με ψωμί ολικής άλεσης.

ΒΡΑΔΙΝΟ: Μπριζόλα ή μικρό μπολάκι ριζότο ή φιλέτο ψάρι, ή κοτόπουλο στη σχάρα.

ΓΙΑ ΣΝΑΚ (ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ/ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ): Επιλέγει ανάμεσα σε γιαούρτι, τυρί κότατζ, φρούτο, μπάρα δημητριακών, ωμά λαχανικά (καρότα), μια μπάρα μαύρη σοκολάτα, φρουτοσαλάτα, ή ένα ζελέ φρούτων.

eleni3.jpg
Στις εν λόγω -αδημοσίευτες- φωτογραφίες, βλέπετε την Ελένη Μενεγάκη στα Άχλα.​​