Η Eurovision ολοένα και πλησιάζει: τα στοιχήματα δίνουν και παίρνουν, με την Ελλάδα να παραμένει εκτός 10άδας, την ώρα που το «Alcohol Is Free» είναι μέσα στα δημοφιλέστερα βίντεο το�� φετινού διαγωνισμού στο YouTube!

Το video clip της ελληνικής συμμετοχής μετρά 264.392 προβολές μέσα σε 10 μέρες, ενώ το βίντεο στο οποίο οι Koza Mostra και ο Αγάθωνας παρουσιάζουν το «Alcohol Is Free» έχει ξεπεράσει προ πολλού το 1 εκατομμύριο views.

Τα προγνωστικά, πάντως, εξακολουθούν να μην είναι πολύ θετικά: η Ελλάδα φιγουράρει συνολικά μεταξύ 14ης και 17ης θέσης, με κάποια γραφεία στοιχημάτων να μας βάζουν ακόμα και στη θέση no 25!

Φαβορί στα στοιχήματα αλλά όχι και ιδιαίτερα δημοφιλές στο YouTube είναι το «Only Teardrops» της Δανίας, που να δεις ότι στο τέλος ή θα πιάσει κορυφή, όπως λένε τα προγνωστικά, ή... θα πιάσει πάτο!

Στις 600.000 views έχει φτάσει η Bonnie Tyler που «αναστήθηκε» για χάρη του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ 575.000 προβολές έχει το τραγούδι της Νορβηγίας, στο οποίο τα προγνωστικά δίνουν τη δεύτερη θέση τον διαγωνισμό!