Οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες οδήγησαν το ΚΚΕ στο να προχωρήσει σε απολύσεις στον «Ριζοσπάστη».

Η «Τυποεκδοτική» έχει εισέλθει σε διαδικασία πτώχευσης, ενώ ο 902 TV έκλεισε και αντικαταστάθηκε με πόρταλ, το οποίο στηρίζεται στην εθελοντική εργασία μελών της ΚΝΕ και του ΚΚΕ.

Σε σημερινό της άρθρο η εφημερίδα αναφέρει πως «η μείωση προκύπτει σαν αναγκαιότητα για να συνεχίσει να εκδίδεται απρόσκοπτα το Όργανο της ΚΕ του ΚΚΕ».

Ακόμα, προσθέτει πως «η απόφαση για μείωση του προσωπικού πάρθηκε αφού εξαντλήθηκε κάθε άλλο μέσο, που δεν έθιγε τους εργαζόμενους στην εφημερίδα. Δεν έγιναν μειώσεις μισθών, όπως σε όλα τα αστικά ΜΜΕ».

Κλείνοντας σημειώνει πως «και η κρίση δείχνει πως το παλιό σάπισε και πως οι εποχές που ζούμε κυοφορούν το καινούργιο. Όλοι εμείς που το κόμμα μάς χρέωσε στη δουλειά του 'Ριζοσπάστη', ο οποίος επί 94 χρόνια στέκεται αταλάντευτα στο πλευρό των εργαζομένων, θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να ανταποκριθούμε».