Ένα νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει κάνει την εμφάνιση του στη ιντερνετική αγορά το τελευταίο διάστημα.

Ονομάζεται Pheed, διαθέτει τα καλύτερα στοιχεία του Facebook και του Twitter, και μέσα σε λίγο καιρό λειτουργίας, έχει συγκεντρώσει περισσότερους από ένα εκατομμύριο χρήστες.

Μέσω του Pheed, οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται φώτο και video με τους «φίλους» τους, ενώ το χρονολόγιο του φέρνει πολύ σε αυτό του Facebook.

Δίνει μάλιστα τη δυνατότητα στους χρήστες του, να μεταφέρουν τις αναρτήσεις τους από τις υπόλοιπες ιστοσελίδες, και στο Pheed.

Παράλληλα, όσοι χρήστες το επιθυμούν, μπορούν να αγοράσουν και συνδρομή, η οποία ωστόσο δεν είναι υποχρεωτική, με πακέτα για όλα τα βαλάντια, από ένα έως 27 ευρώ.

Μέχρι στιγμής πάντως, τα πρώτα σχόλια των Μ.Μ.Ε δεν είναι κολακευτικά, μιας και υποστηρίζουν πως θα χαθεί κι αυτό, όπως πολλά παρόμοια κοινωνικά δίκτυα.