Οι δυο νέοι ζεν πρεμιέ επιστρέφουν στους δέκτες μας στον νέο κύκλο των «Κλεμμένων ονείρων». Τι αποκαλύπτουν Ορφέας Παπαδόπουλος και Κωνσταντίνος Λάγκος; Τι θα δούμε στον νέο κύκλο;;

«Υπάρχει μεγάλη ευθύνη γιατί δεν είναι οποιοδήποτε κανάλι αυτό που άνοιξε τις πόρτες του για μένα, αλλά είναι το Mega» είπε ο Ορφέας Παπαδόπουλος.

Πως σχετίζονται ο ρόλος του Άρη που υποδύεται με τον χαρακτήρα του; Ο ίδιος λέει πως «δεν είμαι πλουσιόπαιδο .Η στάση του απέναντι στη ζωή του είναι αντίθετη με τις δικές μου αξίες. Γενικότερα δε χρησιμοποιώ αθέμιτα μέσα για να κερδίσω κάτι. Ο ρόλος αυτός αποτελεί μια πρόκληση για μένα ώστε να μελετήσω τις αρνητικές πλευρές του ανθρώπου και αν δω μέσα μου τις δικές μου»…

Τι θα γίνει στη συνέχεια της σειράς με το τρίγωνο Άρη, Φαίης ,Σταύρου; «Για άλλη μια φορά θα έρθουμε σε σύγκρουση με τον Σταύρο. Συμβαίνει κάτι με τη Φαίη που είναι καθοριστικό για τη μεταξύ τους σχέση. Ο Άρης βρίσκει ευκαιρία να τοποθετήσει1 τα πράγματα μέσα του σχετικά με τη ζωή του αλλά και τη Φαίη» υποστηρίζει ο Ορφέας.

Ο ηθοποιός όμως αναφέρθηκε και στις αντιδράσεις της Χρυσής Αυγής για την παράσταση Corpus Christi λέγοντας πως «έχουμε περάσει σε μια άλλη εποχή όπου κυριαρχεί το πνεύμα και όχι η τυφλή πίστη και χαίρομαι που συμβαίνει αυτό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη διδασκαλία του Χριστού , όμως όταν χρησιμοποιείται προς όφελος κάποιου και έπειτα μπλέκεται και η ξενοφοβία τότε αυτό πρέπει να διαλύεται και να εξαφανίζεται. Ως είδος πρέπει να οδηγούμαστε προς την ελευθερία του πνεύματος και όχι προς τον αντίθετο δρόμο».

Ο συμπρωταγωνιστής του, Κωνσταντίνος Λάγκος μίλησε για τις εξελίξεις στη σειρά και τη σχέση του με την αδερφή του Αθηνά Οικονομάκου.

«Ο κίνδυνος να συμβεί κάτι ανάμεσα σε μενα και την αδερφή μου παραμένει και γίνεται εντονότερος στον νέο κύκλο. Με τον Άρ�� προς το παρόν δεν φαίνεται να ερχόμαστε σε κάποια συνεννόηση πάντως. Δεν λέω πως δεν υπάρχει περίπτωση»...

Ενώ σχολίασε τη λογοκρισία στην ΕΡΤ για τη σκηνή που κόπηκε λέγοντας πως «οποιαδήποτε λογοκρισία πάνω στην Τέχνη είναι κατακριτέα για μένα. Καταρχήν δεν ξέρουμε που σταματάει»..