Τα άρθρα για τα νέα μέτρα κοντεύει να φτάσει σε ποσότητα στα διεθνή ΜΜΕ η απόφαση της ΝΕΤ να κόψει το gay φιλί στο πρώτο επεισόδιο του «Downton Abbey»: μετά το Reuters, για το άρθρο του οποίου έγραψε χθες το star.gr, την σκυτάλη πήρε η εφημερίδα «Independent»!

Αναφέροντας τις αντιδράσεις του κοινού και φιλοξενώντας την δήλωση του ΣΥΡΙΖΑ, αναφέρει την απάντηση του γενικού διευθυντή της ΕΡΤ που υποστηρίζει πως το φιλί «κόπηκε» λόγω της ώρας προβολής της σειράς και τον κανόνων που ισχύουν στη χώρα μας.

«Η τηλεόραση τις τελευταίες μέρες έδειχνε παπάδες με σταυρούς στα χέρια που διαμαρτύρονταν και μια γυναίκα που έκανε ναζιστικό χαιρετισμό» επισημαίνει η εφημερίδα, συνδυάζοντας το «κομμένο» gay φιλί με τα επεισόδια έξω από το θέατρο «Χυτήριο».