«Διακοπές» στέλνει όλο τον Αύγουστο τα ένθετά του το «Βήμα», εκτός από το «ΒΗΜΑgazino», σε μια προσπάθεια να περιοριστούν οι ζημιές.

Η απόφαση της διοίκησης για τα ένθετα θα επανεξεταστεί τον Σεπτέμβρη.

Λέγεται όμως ότι, τόσο το «deco», όσο και το «gourmet», δεν αποκλείεται να επανασχεδιαστούν και αν υπάρξει ανάκαμψη της διαφήμισης να ξανακυκλοφορήσουν. Ωστόσο οι πιθανότητες, σύμφωνα με τους γνωρίζοντες, είναι ελάχιστες, ανεξάρτητα από την διαφήμιση. Ξεχωριστή περίπτωση φαίνεται να αποτελεί το γυναικείο ένθετο, «ΒΗΜΑdonna», αφού λέγεται ότι θα το αναλάβει η ομάδα του «Marie Claire» προκειμένου να μειωθούν τα κόστη. Σε αυτή την περίπτωση πιθανότατα οι εργαζόμενοι στο γυναικείο ένθετο θα ενσωματωθούν στο δυναμικό του ξένου τίτλου.