«Αφιερωμένα» στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι τα social media!

Twitter και Facebook, τιμούν με τον δικό τους τρόπο, τη μεγάλη γιορτή του αθλητισμού.

Η Google , από την έναρξη των αγώνων, φιλοξενεί κάθε μέρα και από ένα διαφορετικό λ��γότυπο, που απεικονίζει ένα συγκεκριμένο αγώνισμα.

Σήμερα για παράδειγμα, έχει για λογότυπο, μια εικόνα της συγχρονισμένης κολύμβησης, που κάνει πρεμιέρα στους Ολυμπιακούς.

Όσο για το Twitter; μόλις κάποιος πάει να κάνει sign in, εμφανίζονται ποδηλάτες, τα λογότυπα των ολυμπιακών αγώνων, και οι λέξεις «Αφοσίωση», «Θυσία», «Κότσια», «Δόξα».