Τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί ιδιαίτερα οι πωλήσεις μέσω των διαδικτυακών αγορών.
Στην Ευρώπη οι καταναλωτές εμπιστεύονται ακράδαντα το διαδίκτυο, αφού οι περισσότερες αγορές που κάνουν είναι μέσω ίντερνετ. Και οι Έλληνες όμως, σύμφωνα με έρευνες, εμπιστεύονται περισσότερο τις διαδικτυακές συναλλαγές.

Το τελευταίο διάστημα, η νέα γενιά ή διαφορετικά η γενιά του ίντερνετ ασχολείται ιδιαίτερα με τις αγορές μέσω διαδικτύου. Αξίζει να σημειωθεί πως σε χώρες με μεγάλο ποσοστό ανεργίας αυξήθηκαν αρκετά οι διαδικτυακές πωλήσεις.

Λόγου χάριν, στην Ελλάδα σημέιώθηκε αύξηση 9% το 2011. Την ίδια στιγμή οι πωλήσεις στη Μ. Βρετανία τρέχουν με αμείωτο ρυθμό και για το 2011 οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 19%. Άλλες χώρες που παρουσιάζουν αξιοσημείωτο ενδιαφέρον είναι η Πορτογαλία που σημείωσε αύξηση 23% και η Ιταλία που σημείωσε αύξηση 22%.

Αυτό συνεπάγεται και στην αύξηση της χρήσης των πιστωτικών καρτών.