Το πρώτο μέρος της διαφήμισης έγινε σλόγκαν με το «tragic» και το «check machine».

Ο Νίκος Ορφανός είχε δηλώσει πως «η πρώτη διαφήμιση ήταν ένα κλαρινοράπ. Τώρα, το δεύτερο μέρος θα έχει περισσότερη μυθοπλασία».

Στο δεύτερο λοιπόν μέρος βλέπουμε τον Κίτσο και την Τασούλα να τρέχουν σε έναν αχυρώνα με κότες.

Η Τασούλα του λέει «Κίτσο μου αρέσει ο άντρας να έχει τον έλεγχο. Δείξε μου ότι έχεις τον έλεγχο. Μην αργείς»…

Και τη στιγμή που νομίζετε ότι θα της δείξει ποιος έχει τον έλεγχο, βγάζει το κινητό. Εκείνη του δίνει χαστούκι και φεύγει από τον αχυρώνα λέγοντας με ειρωνικό ύφος «check machine»…

Δείτε τη διαφήμιση