Προς τη δημιουργία υπηρεσίας πιστοποίησης των αποτελεσμάτων επισκεψιμότητας στα ψηφιακά μέσα προσανατολίζεται η Έν��ση Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), ώστε να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η αξιοπιστία και η διαφάνεια των μετρήσεων στο Διαδίκτυο.

Η ΕΝΕΔ μέχρι τις 18 Μαΐου θα έχει ολοκληρώσει την αξιολόγηση προτάσεων από σημαντικούς διεθνείς παρόχους υπηρεσιών πιστοποίησης και θα ανακοινώσει τον ανάδοχο την Παρασκευή 1η Ιουνίου, καθώς και το χρονοδιάγραμμα για την εισαγωγή του νέου συστήματος.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΝΕΔ αναφέρεται ότι:

«Η Ένωση θεωρεί πως η μετάβαση σε ένα σύστημα πιστοποιημένων μετρήσεων επισκεψιμότητας, στα πρότυπα των πλέον ανεπτυγμένων χωρών, αποτελεί απαίτηση τόσο των εκδοτικού κλάδου όσο και της ευρύτερης αγοράς, ειδικά των διαφημιζόμενων που ολοένα και περισσότερο στρέφουν τα επικοινωνιακά τους κονδύλια προς τα ψηφιακά Μέσα και απαιτούν έγκυρα και αδιάβλητα στοιχεία, χωρίς πιθανά σφάλματα (εκ παραδρομής ή χειραγώγησης) που τείνουν να εμφανίζονται σε λιγότερο προηγμένες αγορές. Παράλληλα, υπογραμμίζεται η ευθύνη όλων των εκδοτών και παρόχων περιεχομένου / υπηρεσιών ( ασχέτως εάν είναι μέλη της ΕΝΕΔ) των οποίων οι ιστοσελίδες λειτουργούν και ως οχήματα διαφήμισης, να τηρούν απόλυτα τους κώδικες δεοντολογίας και ορθής χρήσης των εργαλείων μέτρησης επισκεψιμότητας».

Η ΕΝΕΔ ιδρύθηκε το 2012 με βασικό σκοπό την αναβάθμιση, ανάπτυξη και προώθηση του πρωτογενούς ψηφιακού περιεχομένου, την θέσπιση κανόνων για την ομαλότερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία της ελληνικής διαδικτυακής αγοράς και την οικονομική ανάπτυξη των μελών της στο χώρο της διαδικτ��ακής οικονομίας. Ιδρυτικά μέλη της Ένωσης είναι οι εταιρείες ΔΟΛ, Πήγασος, ΑΝΤΕΝΝΑ, 24Media, Αθηνόραμα, MEGA, STAR, Ναυτεμπορική, Capital.gr και PrimeMedia.