Τα 5 πιο hot tips για αυτές τις ημέρες δίνει ο personal trainer της Beyonce, της Shakira και άλλων επωνύμων κυριών της σοουμπιζ, προκειμένου να μην πάθουμε… συγκοπή μόλις περάσουν οι γιορτές και ανεβούμε στην ζυγαριά. Δεν μιλάμει για να χάσουμε κιλά, μιλάμε για να μείνουμε στα ίδια...

Φτιάξτε πλάνο: Εάν γνωρίζετε από μέρες ότι πρόκειται να πάτε σε ένα σούπερ γιορτινό – και κυρίως βραδινό – τραπέζι, μην κάνετε το λάθος και πάτε με άδειο στομάχι. Είναι ό,τι χειρότερο μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας. Ένα σνακ από υγιεινή πρωτεϊνη, ή λιπαρά, όπως μία χούφτα ξηρών καρπών, μέσα στην μέρα, θα βοηθήσει την αναπαραγωγή της λεπτίνης, μίας ορμόνης που μειώνει την πείνα και δίνει την αίσθηση κορεσμού στον οργανισμό, χωρίς να έχει προηγηθεί κατανάλωση μεγάλης ποσότητας φαγητού.

Κάντε γυμναστήριο το πρωί: Το πρόγραμμα όλων «βαραίνει» και «φορτώνει» τις ημέρες των γιορτών, είναι γεγονός. Η καλύτερη ώρα, συνεπώς, για να γυμναστεί κανείς είναι πολύ νωρίς το πρωί που ακόμη είναι ξεκούραστος και γεμάτος ενέργεια. Αν και πολλοί είναι εκείνοι που ως λόγο για τον οποίο δεν γυμνάζονται, προβάλλουν το ότι δεν προλαβαίνουν, τα Χριστούγεννα, όντως οι περισσότεροι δεν έχουν χρόνο. Μπορείτε όμως να βρείτε: Πρωί πρωί με την δροσούλα!

Μην κάντε δίαιτα συνέχεια, ζήστε την ζωή σας: Το μυστικό δεν είναι να είμαστε αδύνατοι, αλλά να είμαστε υγιείς. Εάν ο τρόπος ζωής σας είναι γενικότερα υγιεινός, τότε και το φαγητό σας θα είναι υγιεινό. Μην λιμοκτονείτε δηλαδή και μετά πέφτετε με τα μούτρα στα γουρουνόπουλα. Λίγο και συχνό φαγητό, χωρίς αυτό να είναι τίγκα στο λάδι, ή το αλάτι. Με αυτόν τον τρόπο θα βοηθηθείτε σημαντικά στο να νιώσετε καλύτερα και να καλωσορίσετε την νέα χρονιά με μεγαλύτερη αισιοδοξία.

Να έχετε πλήρη γνώση των… αριθμών: Επειδή το να χάσουμε ένα με δύο κιλά είναι σίγουρα πολύ πιο εύκολο από τέσσερα πέντε, ας κρατάμε λίγο το… μέτρημα στα γλυκά που τρώμε, αλλά και γενικότερα στο φαγητό. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό; Μία καθημερινή επίσκεψη στην ζυγαριά μας. Προτού πάθουμε το σοκ της ημέρας, (βλέποντας τι δείχνει το… κοντέρ), ας κάνουμε λίγο κράτει, δεν κάνει κακό. Εσείς ξέρετε ακριβώς τι έχετε φάει τις τελευταίες ημέρες;

Βγείτε έξω: Οι οικογενειακές συγκεντρώσεις είναι πολύ καλές, αλλά δεν πρέπει πρωταγωνιστής του σπιτιού να είναι το φαγητό. Πάρτε τους συγγενείς και βγείτε έξω. Και τις ημέρες των διακοπών θα εκμεταλ��ευθείτε και θα «κάψετε» το φαγητό που έτσι κι αλλιώς θα φάτε και υγιεινό τρόπο ζωής θα κάνετε; Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;

Εμείς όχι, απαντάμε στον trainer, απλά μακάρι να μπορέσουμε όλα αυτά να τα τηρήσουμε. Τι όλα αυτά δηλαδή και τα μισά να κάνουμε από αυτά θα χάσουμε βάρος…