Από τα πρώτα βίντεο που θα δει κανείς εάν πληκτρολογήσει την φράση Ciao Ant1 στο you tube, είναι το σήμα αρχής του σόου πριν από 15 χρόνια.

Ως γνωστόν, το σόου τότε, ή καλύτερα ΑΠΟ τότε, παρουσίαζε η Ρούλα Κορομηλά, με συμπαρουσιάστριες νεαρά κορίτσια που πρωτοξεκινούσαν την καριέρα τους στην τηλεόραση. Μια από αυτές, ήταν και η Ζέτα Μακρυπούλια, η οποία μόλις είχε σκάσει μύτη στον χώρο της τηλεόρασης.

Εκ πρώτης όψεως, το σήμα αρχής, φαίνεται ένα συνηθισμένο σήμα αρχής ενός σόου της εποχής, με γρήγορη εναλλαγή πλάνων, μουσική, χορό και πολύ χρώμα. Αν παρατηρήσει, όμως, πιο προσεκτικά τον σχεδιασμό του, θα διαπιστώσει ότι η Ρούλα Κορομηλά, που ήταν και η παρουσιάστρια, εμφανίζεται την μία με δερμάτινα ρούχα, την άλλη με look αλά Marilyn Monroe, την άλλη με έντονο μακιγιάζ και γενικά γίνεται προσπάθεια η Ρούλα να είναι η μοναδική απαστράπτουσα.

Αντίθετα, όλα τα υπόλοιπα κορίτσια, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και η Ζέτα Μακρυπούλια, ίσα που φαίνονται, ίσα που «περνάει» το πλάνο από το πρόσωπό τους, ενώ ελάχιστα από τα στιγμιότυπά τους και φυσικά αυτό της Ζέτας είναι έγχρωμα. Τα πιο πολλά είναι ασπρόμαυρα, τύπου «φλου» όπως αποκαλείται στην τηλεοπτική γλώσσα, ούτως ώστε το μάτι του τηλεθεατή να δίνει μεγαλύτερη σημασία στην Ρούλα και λιγότερη στα υπόλοιπα κορίτσια και δη στην Ζέτα.

Ποιος να της το’ λεγε της Ρούλας, ότι 15 χρόνια μετά, θα έβλεπε την Ζέτα, την οποία τότε είχαν χρήσει… βοηθό της, ότι η Ζέτα, την οποία «έθαψαν» τότε, θα γινόταν μία από τις μεγαλύτερες φίρμες της τηλεόρασης και η Ρούλα θα της κουνούσε το μαντήλι με τα νούμερα που κάνει; Γιατί εδώ που τα λέμε, όταν το Dancing κάνει 40άρια και 50άρια και το Greek Idol με παρουσιάστρια το διευθυντικό στέλεχος του καναλιού κάνει το πολύ 20%, έχει όσο να το πεις, μία διαφορά…

Τότε ίσα που την έδειχναν, τώρα, όμως, η Ζέτα βλέπει τα ποσοστά του Dancing και απλά... σιωπά. Η Ρούλα, πάλι, με δυνατή φωνή, αναζητά από την σκηνή του ριάλιτι τραγουδιού του Alpha το επόμενο Greek Idol και προσπαθεί να λύσει τις υποτιθέμενες διαφορές των μελών της κριτικής επιτροπής, που όσο και να μαλώσουν, όσο και να επιπλήξουν τους παίκτες, προκοπή... τηλεθέασης δεν βλέπουν.

Είδατε από πού ξεκίνησε η μία και πού κατέληξε και τι ισχύει αντίστοιχα για την άλλη;

Τα συμπεράσματα… δικά σας…

Κάνε Skip the Line στο Heineken LINEUP και κέρδισε εισιτήρια (http://lineup.heineken.gr/)