Είναι ένας από τους πρώτους ανθρώπους που καθιέρωσαν στην χώρα μας το επάγγελμα του παπαράτσι, φωτογραφίζοντας διασήμους και «κυνηγώντας» γνωστά πρόσωπα, προκειμένου να δημοσιεύσει πιο προσωπικές στιγμές τους. Ο Αποστόλης Παπανικολάου κυκλοφορεί παντού, έχει κάνει τατουάζ την λέξη «παπαράτσο» στο χέρι του και μιλά για όλους τους… επώνυμους, στους οποίους πρωταγωνιστεί η Ελένη Μενεγάκη. Πού «πουλάει» όσο κανένας άλλος.

«Εγώ είμαι ο πρώτος επίσημος παπαράτσι. Στην Ελλάδα δεν υπήρχε αυτό πριν από την δεκαετία του ´90. Όταν ο Κουλούρης φωτογράφιζε τον Ωνάση στον Σκορπιό, δεν ήταν συνειδητοποιημένος παπαράτσι. Μέχρι την δεκαετία του ´90 υπήρχε το κοσμικό ρεπορτάζ, που πήγαιναν οι κυρίες με τις καμέλιες και έπιναν τσάϊ. Υπήρχαν τα πάρτι, οι πρεμιέρες και άλλα. Όλα αυτά τα κάλυπταν οι φωτορεπότερ. Στις αρχές της δεκαετίας του 90, όταν βγήκε το Ciao, με φώναξαν και μου ζήτησαν να φωτογραφίζω με αυτό το στιλ. Οι άλλοι συνάδελφοι, όταν τους έλεγες παπαράτσι, διαμαρτύρονταν. Έλεγαν ότι είναι φωτορεπόρτερ, φωτο-ειδησεογράφοι. Εγώ από την στιγμή που κάνω αυτή την δουλειά, δεν με πειράζει να με πεις όπως θες».

Ο Αποστόλης μιλά για το επάγγελμα του λέγοντας ότι η τέχνη του παπαράτσο είναι η τέχνη της υπομονής. Ο παπαράτσο πρέπει να ξέρει να περιμένει. Με τις ώρες. Να περιμένει για μια στιγμή που υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να την χάσει. «Μπορεί να περιμένεις δύο μέρες και να το χάσεις την στιγμή που θα πάς τουαλέτα. ´Η μπορεί να περάσει ένα λεωφορείο από μπροστά και να σου κόψει την θέα. Μου έχει τύχει να φύγω βιαστικά από το γραφείο και να μην έχω κάρτα στην μηχανή. Πήγαινα να φωτογραφίσω την Βίσ��η. Μόλις το διαπίστωσα, έκανα στροφή κι έφυγα, μην μας πάρουν χαμπάρι και ξεφτιλιστούμε».

Πώς περιγράφει όμως την πρωταγωνίστρια των φωτογραφιών, την βασίλισσα της πρωινής ζώνης; «Την Μενεγάκη με τον Λάτσιο, τους είχα δει στην Ιθάκη όταν κυκλοφορούσε ακόμη απλώς μια πληροφορία ότι τα είχανε. Οι Ελληνες celebrities χωρίζονται σε κατηγορίες, ανάλογα με το πόσο ενδιαφέρουν τα περιοδικά. Στην Α’ Εθνική είναι ο Ρουβάς με την Ζυγούλη, η Μακρυπούλια με τον Χατζηγιάννη, ο Ρέμος, η Βανδή και η Μενεγάκη που είναι διαχρονική. Δεν την βαριούνται ποτέ. Δεν ξέρω γιατί έχει το άστρο της. Β εθνική από τους παπαράτσι θεωρούνται άνθρωποι που στο χώρο τους μπορεί να είναι τσάμπιονς λιγκ, αλλά απλώς δεν ενδιαφέρει η ζωή τους». Αλλωστε, ήταν εκείνος που απαθανάτισε την Ελένη με τον νέο της σύντροφο Μάκη Παντζόπουλο, στην πρώτη επίσημη κοινή τους έξοδο σε θεατρική παράσταση τον περασμένο Φεβρουάριο.

Ο κόσμος, λέει, θέλει να δει το «κάτι παραπάνω» του ανθρώπου που βλέπει στην tv. «Ο κόσμος κάθε διάσημο που βλέπει στην τηλεόραση, στο σινεμά, στην πίστα στην πασαρέλα θέλει να τον δει και έξω για να έχει ολοκληρωμένη άποψη. Πού τρώει, τι φοράει, πώς κινείται πώς συζητάει. Και κάποιοι γίνονται εμμονή του κόσμου. Πουλάνε ό,τι κι αν κάνουν. Αυτός που βλέπει την Μενεγάκη, θέλει να δει και το παραπέρα, θέλει να την δει με μαγιό. Να δει εάν έχει κυτταρίτιδα, να δει εάν έχει πεσμένο στήθος. Γι αυτό φοβούνται την φωτογραφία, γιατί ο κόσμος την μελετάει».

Παρά το ενδιαφέρον που μπορεί να παρουσιάζει πάντως μια φωτογραφία, ποτέ δεν έχει περάσει τα όρια που βάζει η ηθική του. «Προσπαθώ πάντα να προστατεύω τα παιδιά. Τις προάλλες φωτογράφισαν την Φαίη Σκορδά και σε κάποιες λήψεις φαινόταν το παιδί στο καροτσάκι. Τις έσβησα για να μην υπάρχει πειρασμός. Επίσης, δεν χώρισα ποτέ παντρεμένο ή παντρεμένη, παρά το ότι είχα πολλές ευκαιρίες. Είχα πετύχει έναν ηθοποιό και παρουσιαστή, πολύ γνωστό, με την γκόμενα. Το έκανα, αλλά δεν το έδωσα πουθενά. Το τράβηξα, γιατί η αλήθεια είναι ότι αν έχεις την μηχανή, σε γαργαλάει».

Πηγή: Nitro