Είναι γνωστό ότι η Ελένη Μενεγάκη λατρεύει το καλό φαγητό. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που πολύ συχνά πλησιάζει την κουζίνα του Καφέ και δοκιμάζει τα φαγητά και τα γλυκά του σεφ της εκπομπής Ανδρέα Σχοινά. Όμως, πριν από λίγες ημέρες, από τον «αέρα» της εκπομπής μίλησε για το βάρος της λέγοντας ότι πάχυνε και πως πρέπει να περιορίσει το φαγητό της για να μπορέσει να απολαύσει λιχουδιές κατά την διάρκεια των διακοπών της. «Δεν θέλω να γίνω πετσί και κόκκαλο, θέλω να είμαι μια κανονική γυναίκα που να μπορεί να απολαύσει το φαγητό της, τα ουζάκια της, τους μεζέδες της και ό,τι άλλο συνδυ��ζεται με τις καλοκαιρινές διακοπές», είπε χαρακτηριστικά.

Το περιοδικό People επικοινώνησε με τον διατροφολόγο της παρουσιάστριας Τάσο Παπαλαζάρου, ο οποίος δήλωσε: «Μιλώντας κλινικά, το να πάρει κάποιος δύο τρία κιλά δεν συνιστά ουσιαστικά αύξηση του βάρους του. Είναι μέσα στο πλαίσιο της φυσιολογικής αυξομ��ίωσης του οργανισμού. Ειδικά για την Ελένη, επειδή είναι άνθρωπος με πολύ ισχυρό χαρακτήρα και πείσμα πάνω στην διατροφή είναι πολύ εύκολο να απαλλαγεί μέσα δύο εβδομάδες από τα λίγα κιλά που έχει πάρει».

Είναι γνωστό ότι όσο λιγότερα κιλά απομένουν μέχρι μια γυναίκα να φθάσει στο επιθυμητό της βάρος, τόσο δυσκολότερο είναι να τα χάσει. Πώς μπορεί λοιπόν η Ελένη να φθάσει στο αποτέλεσμα που θέλει; Ο Ηλίας Σακκάς, ο άνθρωπος με τον οποίο συνεργάστηκε η Ελένη και στις τρεις εγκυμοσύνες της για να χάσει τα κιλά που είχε πάρει, αποκάλυψε μυστικά διατροφής και μεταβολισμού της Ελένης, ενώ πρότεινε τις δικές του λύσεις για να χάσει βάρος η παρουσιάστρια, εφόσον φυσικά το επιθυμεί.

«Η περίπτωση της Ελένης Μενεγάκη δεν είναι καθόλου δύσκολ�� γιατί έχει έναν εξαιρετικό μεταβολισμό και μεγάλη αποφασιστικότ��τα και πειθαρχία. Αυτά που μπορεί να ακολουθήσει όπως και όλες οι γυναίκες που αντιμετωπίζουν ένα τέτοιο θέμα είναι τα εξής: Να συνδυάσει ένα πρόγραμμα κίνησης μιας ώρας την ημέρα, όπως το περπάτημα, με την διατροφή της. Να πίνει άφθονο νερό, το οποίο αραιώνει τα πεπτικά υγρά και προσφέρει το αίσθημα της πληρότητας. Να πει όχι στο βραδινό γεύμα μετά τις επτά το απόγευμα και να μην τρώει δεκατιανό και απογευματινό σνακ. Να παίρνει ένα ελαφρύ πρωινό, όπως 2 φρούτα και 6 ξηρούς καρπούς ή λίγα δημητριακά ή βρώμη με ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Για μεσημεριανό μπορεί να τρώει άφθονη πράσινη σαλάτα εποχής με ελαιόλαδο και ψάρι ή μπιφτέκι ή φιλέτο και ψάρι ή μπιφτέκι ή φιλέτο μοσχαρίσιο ή ψαρονέφρι. Οσο για το βραδινό μπορεί να τρώει την μισή ποσότητα της μεσημεριανής σαλάτας με ένα μικρό μπολ νουντλς ρυζιού ή με δύο φέτες ψωμί του τοστ» .