Θλίψη προκάλεσε στον καλλιτεχνικό χώρο η είδηση του θανάτου του το πρωί της Δευτέρας.

Ο Δημήτρης Σεϊτάνης, ένας από τους χαμηλόφωνους εργάτες του παιδικού θεάτρου, έφυγε από τη ζωή, το Σάββατο 

Γεννημένος στη Λάρισα, ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και συγγραφέας ήταν απόφοιτος της Δραματικής Σχολής Αθηνών, έπαιξε για πρώτη φορά στο θέατρο το 1983, ενώ παράλληλα άρχισε να εργάζεται και ως βοηθός σκηνοθέτη. Είχε συνεργαστεί με τους Μίνωα Βολανάκη, Νίκο Χαραλάμπους, Σταμάτη Φασουλή, Γρηγόρη Γρηγορίου, Τάκη Βουτέρη, Λάκη Λαζόπουλο κ. α.

Από το 1987 και για επτά χρόνια συνεργάστηκε ως ηθοποιός και βοηθός σκηνοθέτη, με τα θέατρα Πόρτα και Μικρή Πόρτα της Ξένιας Καλογεροπούλου και από το 1994 άρχισε να σκηνοθετεί (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων, Θίασος Σπ. Παπαδόπουλου, Θέατρο Μπρόντγουαιη, Εθνική Λυρική Σκηνή, Θ.Ο. Κύπρου, Θέατρο Νέων κ.α.).

Το 1997 δημιούργησε και διηύθυνε το «ΘΕΑΤΡΟ ΝΕΩΝ», μια ομάδα θεάτρου με σαφή κατεύθυνση και προσανατολισμό προς τα παιδιά και τους νέους, οι παραστάσεις της οποίας επιχορηγούνταν για χρόνια από το Υπουργείο Πολιτισμού. Με το ΘΕΑΤΡΟ ΝΕΩΝ παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα θεατρική παράσταση για εφήβους («Το γέλιο των Θεών»).

Στις περισσότερες παραστάσεις χρησιμοποίησε με πρωτοποριακό τρόπο τις Νέες Τεχνολογίες με αποκορύφωμα το 2004 που ξεκίνησε σε συνεργασία με το θίασο T.P.O. της Ιταλίας τις διαδραστικές – συμμετοχικές παραστάσεις με το «Μαγικό Χαλί» («Γιαπωνέζικοι Κήποι», «Χορεύοντας με τα χρώματα», «Ιταλικοί Κήποι», «Το Ασχημόπαπο»).

Από το 2010 έως το 2014 στέγασε το Θέατρο Νέων σε ένα χώρο που μεταμόρφωσε ο ίδιος από συνεργείο αυτοκινήτων σε Θέατρο – Χώρο Πολιτισμού, το Πολιτιστικό Κέντρο «Ακαδήμεια». Εκεί πραγματοποιούνταν θεατρικές παραστάσεις για μικρούς και μεγάλους, εργαστήρια και σεμινάρια για παιδιά και ενήλικες. Στα πλαίσια αυτών οργάνωσε για πρώτη φορά στην Ελλάδα Εργαστήρι «Δημιουργικού Παιχνιδιού για βρέφη 7 μηνών – 3 ετών με τους γονείς τους». Εκεί, επίσης γα πρώτη φορά στην Ελλάδα, το 2012 οργάνωσε κατά τη διάρκεια της θεατρικής παράστασης ενηλίκων «Η τρυφερή σου Μολότωφ» παράλληλα εργαστήρια παιδιών, ώστε οι γονείς να μπορούν να παρακολουθούν την παράσταση, ενώ τα παιδιά τους απασχολούνταν δημιουργικά.