​Πολλές αντιδράσεις (άλλες θετικές, και άλλες αρνητικές) έχει προκαλέσει το πασχαλινό διαφημιστικό σποτ των «Jumbo» στο οποίο πρωταγωνιστεί η Άντζελα Δημητρίου.

Το video όπως έχει ήδη γράψει το star.gr έκανε ρεκόρ και έγινε viral μέσα σε μόλις ένα δίωρο, με το Twitter να παίρνει «φωτιά» και τα tweets να είναι σπαρταριστά.

Ωστόσο δεν γέλασαν όλοι με την διαφήμιση, καθώς το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία χαρακτηρίζει το σποτ σεξιστικό, και ζητά την απόσυρσή του. Η φράση που ενοχλεί, είναι στο τέλος του σποτ, το «χτύπα σαν άνδρας». Αν και πολλοί το εξέλαβαν ως «χτύπα το αυγό σαν άνδρας», το Κέντρο Ισότητας έχει αντίθετη άποψη:

070416092058_8922.jpg
«Τηλεοπτική διαφήμιση γνωστής αλυσίδας εμπορικών καταστημάτων, η οποία καταλήγει σε προτροπή με σεξιστικό και στερεοτυπικό περιεχόμενο για τη βία ενάντια στις γυναίκες:

Πρόσφατα γίναμε μάρτυρες της νέας πασχαλινής διαφήμισης της αλυσίδας καταστημάτων Jumbo, για την οποία επισημαίνουμε τα παρακάτω:Το περιεχόμενο της εν λόγω διαφήμισης και συγκεκριμένα η φράση «χτύπα σαν άνδρας», στο τέλος της, παροτρύνει στην άσκηση βίας κατά των γυναικών σε μια περίοδο μάλιστα που οι υποστηρικτικές δομές (Συμβουλευτικά Κέντρα, Ξενώνες, Τηλεφωνική Γραμμή SOS 15900) της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων και του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας συνεχίζουν να δέχονται καθημερινά δεκάδες αιτήματα από γυναίκες-θύματα βίας για παροχή συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών.Η βία κατά των γυναικών συνιστά έγκλημα βάσει της νομοθεσίας, επιφέρει πολλαπλές επιπτώσεις σε ατομικό, πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο, και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο διακωμώδησης ή εκμετάλλευσης για διαφημιστικούς ή/και εμπορικούς λόγους.Η εν λόγω διαφήμιση ενισχύει και προκαλεί την αναπαραγωγή έμφυλων στερεοτύπων και προκαταλήψεων, καθώς και την εκδήλωση σεξιστικών συμπεριφορών. Με τον τρόπο αυτόν θίγεται η αξιοπρέπεια των γυναικών και διαιωνίζονται οι έμφυλες ανισότητες.Το ΚΕΘΙ καταδικάζει κατηγορηματικά το περιεχόμενο της διαφήμισης αυτής και θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, όπως άλλωστε δεσμεύεται και από το σύμφωνο συνεργασίας που έχει υπογράψει με τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για την εξάλειψη των σεξιστικών και έμφυλων στερεοτύπων, προκειμένου το συγκεκριμένο διαφημιστικό μήνυμα να αποσυρθεί» αναφέρει στην ανακοίνωση του.

070416092059_9811.jpg

Μιλώντας στον Γιώργο Παπαδάκη, η Πρόεδρος του Κέντρου Ισότητας, Ειρήνη Αγαθοπούλου, επέμεινε στην άποψη της, λέγοντας:

«Πρώτα απ΄ όλα ανασύρει ένα στερεότυπο το οποίο λέει πρώτον ότι οι άνδρες αποενοχοποιούνται στο να χτυπάνε, και να χτυπάνε και δυνατά. Είναι πολλά τα μηνύματα που προσπαθεί να περάσει η διαφήμιση αυτή άθελά της –εγώ δεν θα πω εσκεμμένα-. Αλλά φανταστείτε εάν από σήμερα μέχρι και το Πάσχα ακούσουμε ένα εκατομμύριο φορές αυτή την διαφήμιση, αυτό το οποίο θα μείνει είναι αυτή η φράση. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει μια υποκίνηση προς τέτοιες συμπεριφορές (…)Εμείς δεν είμαστε άνθρωποι που δεν έχουμε χιούμορ. Σίγουρα! Υπάρχουν μηνύματα που περνάνε υποσυνείδητα και είναι πολύ πιο επικίνδυνα από το να έλεγε κάτι πολύ πιο συγκεκριμένο και ξεκάθαρο. Η διαφήμιση θα ήταν πάρα πολύ ωραία, αν τελείωνε εκεί που ξεκινά αυτή η φράση».

10399902_990010814380846_8656916692955943756_n.jpg

ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ SHOWBIZ ΣΤΟ ΣΠΟΤ:

Καίτη Γαρμπή: «Δεν σχολιάζω τέτοια πράγματα. Ο,τι κάνουν οι καλλιτέχνες, από την στιγμή που περνάνε καλά μ΄αυτό, καλά κάνουν και το κάνουνε. Μπράβο της που το κάνει αν νιώθει καλά! Δεν θα τολμούσα κάτι ανάλογο».

Λευτέρης Πανταζής: «Δεν θα ήθελα καθόλου να μιλήσω, δεν την έχω δει ακόμα (την διαφήμιση)».

Stan: «Μου άρεσε πάρα πολύ, λατρεύω την Άντζελα Δημητρίου. Αν έχει ένας το δικαίωμα (να αλλάξει το τραγούδι "Ποια Θυσία") είναι η ίδια».

Τρύφωνας Σαμαράς: «Το “χτύπα σαν άνδρας” ήταν πραγματικά ευφυές, αλλά δεν μου άρεσε που παραφράστηκε το “Ποια Θυσία”».

Μάκης Τσέλιος: «Μπορούν να λένε ο,τι θέλουνε. Η Άντζελα είναι η Άντζελα, έχει πει υπέροχα τραγούδια, αυτή είναι και έτσι πρέπει να την δεχόμαστε. Οι καιροί είναι δύσκολοι και ο καθένας βολεύεται όπως πρέπει».

ΛΙΑΓΚΑΣ ΣΕ «ΠΡΩΙΝΟ»: «Αλίμονο στον φασισμό που θα καταδείξει ποιος έχει το δικαίωμα να κάνει πλάκα!»

Την άποψη του για τον ντόρο που δημιουργήθηκε, εξέφρασε και ο Γιώργος Λιάγκας, λέγοντας πως:

«Και εμένα δεν με ενοχλεί. Δεν ήταν η πρώτη που άλλαξε τραγούδι της. Το έχει κάνει και ο Πανταζής σε ραδιοφωνικό σποτ! Δεν είναι κακό που το παράφρασε γιατί η κοπέλα πήρε και κάποια χρήματα. Όλοι το πήραμε για πλάκα! (…)Αν δεν το έλεγε η κυρία Αγαθοπούλου, κανένας δεν θα το έπαιρνε έτσι ότι αναπαράγει ένα στερεότυπο ενός άνδρα που χτυπάει και μιας γυναίκας που τις τρώει! Πλάκα είναι. Είναι πολύ αστείο! Έχουμε φτάσει στο άλλο σημείο, που διυλίζουμε τον κώνωπα στο χιούμορ και στην πλάκα. Θα φτάσουμε να μην μπορούμε να κάνουμε πλάκα δηλαδή. Δεν λέει χτύπα με, χαστούκισε με, αλλά χτύπα το αυγό! Σιγά τα ωά δηλαδή τώρα. Να σκεφτόμαστε δηλαδή να μην κάνουμε χιούμορ ώστε να μην μας κατηγοριοποιήσουνε;(…) Το μόνο που μας έχει μείνει, είναι να κάνουμε λίγο πλάκα. Αλίμονο στον φασισμό που θα καταδείξει ποιος έχει το δικαίωμα να κάνει πλάκα! Μην τρελαθούμε τώρα. Η βία είναι κατακριτέα και αυτό είναι ξεκάθαρο».

ΤΑ ΣΠΑΡΤΑΡΙΣΤΑ TWEETS ΣΤΑ SOCIAL MEDIA:

Με χιούμορ αντιμετώπισε όμως την διαφήμιση της Άντζελας και το Twitter, με τα social media να παίρνουν φωτιά και τα αστεία να είναι… σπαρταριστά.

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΕΡΙΚΑ, ΚΑΘΩΣ ΤΟ HASHTAG #JUMBO ΕΙΝΑΙ «ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ» ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ TRENDS ΤΟΥ TWITTER:
JUM1.jpg
JUM2.jpg
JUM3.jpg
JUM4.jpg
JUM5.jpg
JUM6.jpg
JUM7.jpg
ΔΕΙΤΕ ΣΤΑ VIDEO ΤΗ ΛΕΕΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΑΓΑΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ SHOWBIZ ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΙΑΓΚΑ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΦΩΤΟ: ΑΥΤΟΣ είναι ο ΚΟΥΚΛΟΣ που χτυπάει το αυγό σαν άντρας στη διαφήμιση με την Λαίδη

Η Άντζυ Σαμίου «τα χώνει» στην Άντζελα Δημητρίου για την διαφήμιση