Μια Ελληνίδα γνωστή και ως… «γυναίκα υπερήρωας της μόδας» βρίσκεται πίσω από τα ετήσια φαντασμαγορικά show της «Victoria’s Secret» και δεν είναι άλλη από την Σοφία Νεοφύτου-Αποστόλου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Οίκου, που μετέτρεψε το fashion show από απλή πασαρέλα σούπερ μόντελ σε τηλεοπτική υπερπαραγωγή 10 εκατομμυρίων τηλεθεατών!

spl1174313_073.jpg
Με μητέρα που κατάγεται από την Κύπρο, η γυναίκα που έβαλε φτερά στην «Victoria’s Secret» μεγάλωσε στο Βόρειο Λονδίνο και από νωρίς κατάλαβε πως αν ήθελε να βγάλει λεφτά θα έπρεπε να δουλέψει και να σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο αντί να παντρευτεί απο προξενιό όπως της πρότειναν:

maxresdefault--2-thumb-large.jpg
«Φαντάσου την έκπληξη μου όταν ανακάλυψα ότι το μεγαλύτερο κόστος ενός περιοδικού είναι το χαρτί που τυπώνεται. Δεν είχα ιδέα. Ούτε ήξερα ότι έπρεπε να δώσω προκαταβολικά στο τυπογραφείο περίπου 30.000 λίρες για να δεχτεί να τυπώνει το περιοδικό μου. Πήγα στην τράπεζα και ο διευθυντής μου αρνήθηκε το δάνειο. Τι έκανα; Πήγα στο γραφείο και τηλεφώνησα ζητώντας δάνειο για να αγοράσω αυτοκίνητο. Μου ενέκριναν 15.000 λίρες. Από το τηλέφωνο. Δεν ήξερα καν τι σημαίνει dummy, αλλά η μητέρα μου με μεγάλωσε με μια μόνο αρχή. Να είμαι οικονομικά ανεξάρτητη, να μη ζητήσω χρήματα από κανέναν. Είμαι Ελληνίδα δεν μπορώ να τεμπελιάζω, θα δουλεύω όσο πιο σκληρά γίνεται για να ζήσω» είχε δηλώσει η ίδια παλαιότερα.

vsecret.jpg
Και το πέτυχε. Σήμερα, εκτός από καλλιτεχνική διευθύντρια της «Victoria’s Secret» (ανέλαβε το 2010) επιλέγει φορέματα Alaϊa των 15.000 λιρών για να πάει να δει τον γιο της να παίζει ποδόσφαιρο, στα 50 της φοράει ρούχα μεγέθους large, αγοράζει επώνυμα παπούτσια όπου σταθεί κι όπου βρεθεί, ενώ έχτισε μόνη της την εκδοτική αυτοκρατορία της «Zac Publishing» από το όνομα του 16χρονου γιου της.

spl1174313_001.jpg
Εκδίδει το περιοδικό «10» και το «10 Men», ενώ μπορεί να πείσει μέχρι και τους πιο δύσκολους να ποζάρουν στο φακό, βλέπε Βικτόρια και Ντέιβιντ Μπέκαμ, που έχουν επίσης στηθεί στο φακό για χάρη των περιοδικών της.

Η ίδια δηλώνει στιλίστρια, ενώ έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς μόδας.

ΝΕΟΦΥΤΟΥ-ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ.jpg
Αν και είναι εκείνη εκείνη που επιβλέπει τα τελικά κάστινγκ με τα αψεγάδιαστα σώματα των «Αγγέλων», πιστε��ει πως οι γυναίκες πρέπει να έχουν καμπύλες:

«Θα έπρεπε να επιδεικνύουν τις καμπύλες τους, τους μεγάλους πισινούς τους και όχι να τους καλύπτουν και να μην τρώνε σοκολάτες και γλυκά. Η δουλειά μου είναι να πουλάω ρούχα για μεγάλα στήθη και πισινούς».

spl1174313_009.jpg

Όσο για το πώς τα καταφέρνει με τα ετήσια φαντασμαγορικά show των «Αγγέλων»;

Όπως λέει, «την πρώτη φορά το 2010 με έπιασε κρίση πανικού. Σκέφτηκα τότε “συγκεντρώσου, ηρέμησε μπορείς να το κάνεις αυτό”. Κι έτσι λειτούργησα και πήρα τη δουλειά. Πρέπει να βρίσκω μια θεματολογία για να παρουσιάσω εσώρουχα. Δώδεκα θέματα παρουσιάζω που ποικίλουν: Α��ό πίνακες Ντεγκά μέχρι τα κοστούμια στην ταινία “Επικίνδυνες Σχέσεις”, και παρουσιάζω τις 12 ιδέες σε 22 άτομα, σαν ιστορία. Τουλάχιστον έξι παρουσιάσεις εσωρούχων πρέπει να είναι ζωγραφισμένες σε καμβά. Και επιχειρηματολογώ σε άτομα που ξέρουν πολύ καλά την φίρμα, ζητώντας κάτι που δεν θα παραπέμπει σε φτηνό αισθησιασμό. Οι Έλληνες είναι σαν παγόνια. Ντύνονται για να εντυπωσιάσουν. Αυτό το χρησιμοποιώ και στα show».
spl1174313_011.jpg
spl1174313_015.jpg
spl1174313_025.jpg
spl1174313_037.jpg
spl1174313_045.jpg
spl1174313_053.jpg
spl1174313_049.jpg