Η ομορφιά δεν έχει ηλικία, oύτε αναλογίες: αυτό αποδεικνύει μία 56χρονη γκριζομάλλα που ποζάρει με μπικίνι για την καμπάνια εταιρείας μαγιό, η οποία, μάλιστα, δημοσιεύεται σε περιοδικό με «καυτά» μοντέλα που έχουν… τα μισά της χρόνια!

Η Νικολά Γκρίφιν είναι τρεις με τέσσερις δεκαετίες μεγαλύτερη από το μέσο όρο των γυναικών που ποζάρουν με μαγιό για τα διαφημιστικά εταιρειών. Ωστόσο, αυτό δεν την απέτρεψε από το να φωτογραφηθεί με αποκαλυπτικό μπικίνι.

3108429500000578-3439401-Belive_it_sister_She_said_that_the_campaign_was_the_best_thing_s-m-55_1455052604419.jpg

Η 56χρονη πρωταγωνιστεί στην καμπάνια μεγάλης εταιρείας μαγιό -η οποία δημοσιεύτηκε στο γνωστό για τις «καυτές» φωτογραφίες του περιοδικό «Sports Illustated»- υπό τον τίτλο #SwimSexy και απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες που δεν έχουν αναλογίες μοντέλου. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, τόσο η Νικολά, όσο και άλλες γυναίκες ανεξαρτήτως ηλικίας, κιλών και σωματότυπου, έβαλαν χρυσά μπικίνι και φωτογραφήθηκαν στη Χαβάη.

31080AD200000578-3439401-image-a-47_1455048995771.jpg
(Η πόζα της 56χρονης στο πλαίσιο της καμπάνιας)

«Ήμουν νευρική επειδή όλα τα κορίτσια που ήταν εκεί ήταν πολύ νεότερα από εμένα. Αλλά όλα τελικά ήταν μια χαρά», δηλώνει η 56χρονη Βρετανή, που άρχισε να ασχολείται με το μόντελινγκ όταν μία εταιρεία αναζητούσε μία γυναίκα με γκρίζα μαλλιά και συνεχίζει: «ελπίζω οι γυναίκες από όλο αυτό να καταλάβουν πως μπορείς να νιώθεις φανταστικά σε κάθε μέγεθος και κάθε σχήμα. Υγιής, ευτυχισμένη και ��αμπερή, ανεξάρτητα από την ηλικία που έχεις, δείχνοντας καλά και νιώθοντας καλά».

collage67.jpg
(Άλλες δύο από τις συμμετέχουσες, οι Φιλομένα Κβάο και Άσλεϊ Γκράχαμ)

Από την πλευρά της, η εκπρόσωπός της εταιρείας, μιλώντας στην εφημερίδα «Daily Mail», υπογραμμίζει το μήνυμα της καμπάνιας: «δεν είμαστε όλες 20 χρονών και ούτε έχουμε αναλογίες 60-90-60. Είμαστε διαφορετικών ηλικιών και σωματοτύπων και αυτή σημαίνει πραγματική ομορφιά. ��ίμαστε πραγματικές γυναίκες!».

Δείτε στο βίντεο την καμπάνια!