​Την δική του απάντηση έδωσε ο πασίγνωστος οίκος μόδας Gucci σχετικά με το βίντεο που δημοσίευσε στην σελίδα του Instagram στο οποίο φαίνονται τα γλυπτά του Παρθενώνα να είναι ντυμένα με ρούχα της εταιρίας. Το συγκεκριμένο βίντεο είχε προκαλέσει μεγάλο σάλο και ποικίλα σχόλια ενώ η Unesco είχε εκφράσει τη δυσαρέσκεια της καταγγέλλοντας το περιστατικό.

gucci3-730x411.jpg
Μιλώντας στο «Έθνος της Κυριακής», ο εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε: «Η Gucci επιθυμεί να διευκρινίσει ότι ουδέποτε είχε την πρόθεση να προσβάλει με τη δημοσίευση ανεξάρτητων έργων τέχνης στον λογαριασμό της στο Instagram. Τρέφει τον μέγιστο σεβασμό για τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική τέχνη.

Μάλιστα, είναι ένας από τους στόχους της Gucci να ενθαρρύνει την ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης και την καινοτόμο δημιουργικότητα, αλλά δεν υπάρχει απολύτως καμία πρόθεση προσβολής της Ελλάδας και του πολιτισμού της ή οποιουδήποτε άλλου πολιτισμού».

gucci2-730x411.jpg
Ο ίδιος εξήγησε: «οι εικόνες είναι μέρος της ψηφιακής πρωτοβουλίας με τίτλο «#Guccigram», που έχει ως στόχο να προσκαλέσει online ταλέντα, εικονογράφους και στυλίστες από όλο τον κόσμο, καταξιωμένα ονόματα αλλά και ανερχόμενα- να φανταστούν έργα τέχνης που να περιλαμβάνουν δύο από τα πιο πρόσφατα και διάσημα σύμβολα της Gucci, τα λουλούδια «Gucci Blooms» και το μοτίβο «Gucci Caleido».

Τα έργα τέχνης που ακολούθως υποβλήθηκαν, επαναδημιουργούν αριστουργήματα από οποιαδήποτε χώρα, οποιονδήποτε πολιτισμό ή ιστορική περίοδο».

aboutmephoto.jpg
Ωστόσο, τα πνευματικά δικαιώματα για τα συγκεκριμένα έργα ανήκουν στην Ντέρια Τσακισρόι από την Τουρκία, η οποία έχει ανεβάσει το επίμαχο βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram με hashtag #Guccigram.

Η ίδια απολογήθηκε με το δικό της τρόπο στην εφημερίδα τονίζοντας πως: «στο Instagram ή στο ίντερνετ, μπορείς να βρεις εκατοντάδες εικόνες που έχουν δημιουργηθεί από καλλιτέχνες και που χρησιμοποιούν ελληνικά αγάλματα. Αγαπώ την Ελλάδα, την ελληνική τέχνη και τον λαό σας. Λυπάμαι για τις διαμαρτυρίες, αυτό είναι τέχνη και είμαστε όλοι στη γενιά του Διαδικτύου».