Σκέφτεστε ότι παραφάγατε στις γιορτές και πως ήρθε η ώρα να χάσετε τα κιλά που πήρατε; Τότε, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τη δίαιτα-express της Δέσποινα Βανδή!

image.jpg

Ο φωτογραφικός φακός «You» «τσάκωσε» την τραγουδίστρια κατά την έξοδό της από το γυμναστήριο όπου προπονείται καθημερινά προκειμένου να διατηρήσει τις fit αναλογίες της.

Τα μυστικά της σιλουέτας της

Η Δέσποινα γυμνάζεται δύο ώρες, έξι φορές την εβδομάδα, κυρίως τα πρωινά! Το κυκλικό πρόγραμμά γυμναστικής της περιλαμβάνει βάρη, TRX, μισή ώρα διάδρομο, pilates reformer, κοιλιακούς και ραχιαίους. Συχνά-πυκνά, όταν ο καιρός το επιτρέπει, της αρέσει να ασκείται κοντά στη θάλασσα με τον γυμναστή της κάνοντας τζόκινγκ, push-ups στην άμμο και ασκήσεις με βάρη στο νερό μέχρι τα γόνατα! Επιπλέον κά��ει ασκήσεις στίβου, δίνοντας βάρος σε πόδια και χέρια.

H δίαιτα της Βανδή της για να χάσετε λίπος

Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα
Δεκατιανό: Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών
Μεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι-ρόκα και κοτόπουλο ή ψάρι ή με μανιτάρια ή με ψητά λαχανικά
Απογευματινό: Φρούτα εποχής και ξηροί καρποί
Βραδινό: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο