«Φως» στα οικονομικά της οικογένειας Μπέκαμ, η οποία έχει καταφέρει να πλουτίσει, χτίζοντας το απόλυτο brand name στην αγορά, έριξε το «London School of Marketing».

Όπως παρατήρησε ο chief marketing officer του πανεπιστημίου, Anton Dominique «το όνομα Μπέκαμ έχει το άγγιγμα του Μίδα όταν πρόκειται για διαφημίσεις. Ακόμα και το να τους αναφέρεις δίπλα σε μια μάρκα, γίνεται από μόνο του είδηση» ανέφερε και πρόσθεσε: «Αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι πως όλοι οι Μπέκαμ μαζί έχουν ακριβώς την ίδια επιρροή όσο κι ο καθένας τους ξεχωριστά»

Πόσο κοστολογείται λοιπόν το όνομα «Μπέκαμ»;

spl1129412_001.jpg
Σύμφωνα με την μελέτη του «London School of Marketing» η εμπορική αξία όλων μαζί των μελών της οικογένειας, συμπεριλαμβανομένου του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή Ντέιβιντ Μπέκαμ, της πρώην Spice Girl-νυν σχεδιάστριας μό��ας Βικτόρια και των παιδιών τους Μπρούκλιν, Ρόμειο, Κρουζ και Χάρπερ, ανέρχεται στις 500 εκατ. λίρες και αυξάνεται κατά 30-40 εκατ. λίρες το χρόνο. Το ποσό αυτό προκύπτει από το brand name της οικογένειας, τις ποδοσφαιρικές δραστηριότητες του Ντέιβιντ κι από την ενασχόληση της Βικτόρια με τη μόδα.

spl1135049_002.jpg
Βέβαια, εκτός από τους γονείς και τα παιδιά βγάζουν τα δικά τους χρήματα παρά το νεαρό της ηλικίας τους. Για παράδειγμα, ο 16χρονος Μπρούκλιν είναι πολύ δημοφιλής, έχοντας 4,4 εκ. Followers στο Instagram, ενώ πρόσφατα έκανε φωτογράφιση για το εξώφυλλο της Miss Vogue. Επίσης, ο Ρόμεο πρωταγωνίστησε στην καμπάνια της Burberry, από όπου και εισέπραξε το 15% των πωλήσεων.