Εύκολα tips που μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια κιλών ή στη διατήρηση μιας κομψής σιλουέτας ενόψει του Καλοκαιριού, έχουν πολλές κυρίες της ελληνικής και διεθνούς showbiz. Το star.gr, λοιπόν, σου παρουσιάζει μερικά από τα «μυστικά» της Δούκισσας Νομικού, της Τζένιφερ Λόπεζ, της Έλλης Κοκκίνου, της Τζένιφερ Άνιστον και της Έλενας Παπαβασιλείου!

Δούκισσα Νομικού

Η γοητευτική ξανθιά, ούσα και μοντέλο, ακολουθεί έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, αποφεύγοντας τα λιπαρά. Όπως έχει αποκαλύψει, τρώει κάθε τρεις ώρες και, όταν είναι εκτός σπιτιού, έχει στην τσάντα της μπάρες πρωτεΐνης. Παράλληλα, δίνει έμφαση στο πρωινό (συνήθως πρωτεϊνούχο ρόφημα μαζί με γάλα και μια μπανάνα), ενώ δεν λέει «όχι» στο αγαπημένο γλυκό του Καλοκαιριού, το παγωτό, το οποίο καταναλώνει με μέτρο πάντα!

Τζένιφερ Λόπεζ

Οι καμπύλες της είναι χωρίς αμφιβολία από τις πιο «ζουμερές» της showbiz, παρά τα 45 της χρόνια και το ότι έχει κάνει δύο παιδιά. Η Τζένιφερ αρχίζει την μέρα της με μπανάνες, blueberry και γάλα αμυγδάλου, έχει αποκλείσει από την διατροφή της το κρέας, την γλουτένη και το αλκοόλ, ενώ καταναλώνει πολλά πράσινα smoothies (π.χ. με σπανάκι, αβοκάντο, πράσινο τσάι, μαρούλι, ραδίκι, ακτινίδιο ή σέλινο) γιατί ενεργοποιούν τον μεταβολισμό!

Έλλη Κοκκίνου

Η τραγουδίστρια με το θηλυκό κορμί δεν έχει κρύψει πως ακολουθεί διατροφή χωρίς γλουτένη λόγω θυρεοειδή και έχει αντικαταστήσει τα γαλακτοκομικά με σόγια. Από το διαιτολόγιό της λείπουν τα τηγανητά, αποφεύγει το βραδινό και το να τρώει έξω και δίνει έμφαση στα ψητά κατσαρόλας και στην κατανάλωση άφθονου νερού και πράσινου τσαγιού.

Τζένιφερ Άνιστον

Η ελληνικής καταγωγής σταρ του Hollywood ακολουθεί ένα ιδιαίτερο διατροφικο πλάνο: καταναλώνει 40% φρούτα και λαχανικά, 30% πρωτεΐνη (π.χ. κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, μοσχάρι) και 30% λίπη (π.χ. λάδι). Αγαπημένα της είναι οι σαλάτες με φασόλια, αγγούρια, ντομάτες, τυρί και κρεμμύδι, καθώς και η σούπα με σέλερι.

Έλενα Παπαβασιλείου

Η νεαρή παρουσιάστρια με το αξιοζήλευτο σώμα έχει παραδεχθεί ότι πριν από το πρωινό πίνει πάντα ένα ποτήρι νερό και ξεκινά την μέρα της με δημητριακά, φρέσκα φρούτα ή ψωμί με μέλι. Αποφεύγει το αλκοόλ, για σνακ επιλέγει ένα κουλούρι ή ένα γιαούρτι και για απογευματινό ένα φρούτο, ενώ το μενού της περιλαμβάνει ψάρι, μοσχάρι ή κοτόπουλο, πάντα συνοδεία σαλάτας με μια κουταλιά ελαιόλαδο και το βραδινό σαλάτα με κρέας ή τόνο.