​Σε μια… «σύγχρονη» Μέριλιν Μονρόε μεταμορφώθηκε η Γκουίνεθ Πάλτροου, για λογαριασμό της «Max Factor».

1415712773260_wps_32_50s_Femme_Fatale_Marylin_.jpg
Η 42χρονη ηθοποιός που είναι το «πρόσωπο» της εταιρίας καλλυντικών, «υιοθέτησε» ένα πιο vintage look, επειδή στόχος της «Max Factor» ήταν να «γιορτάσει» την λαμπερή δεκαετία του ’40.

1415715534323_wps_39_Max_Factor_Gwyneth_Paltro.jpg
Με κατακόκκινα χείλη, μακριές βλεφαρίδες και κοντά «σπαστά» μαλλιά, η Γκουίνεθ ήταν σχεδόν… αγνώριστη.

1415715668144_wps_49_Max_Factor_Gwyneth_Paltro.jpg1415715666529_wps_48_Marilyn_Monroe_wearing_th.jpg

Εκτός πάντως από τις φωτογραφίσεις αυτές, η Γκουίνεθ ετοιμάζεται να λανσάρει και την δική της σειρά ρούχων και προϊόντων ομορφιάς με το όνομα «Goop».

Το «Goop» ξεκίνησε αρχικά ως το προσωπικό της blog, στο οποίο μοιραζόταν με τις αναγνώστριες της μυστικά ομορφιάς.

Ωστόσο δέχτηκε πολλές αρνητικές κριτικές, επειδή μέσω αυτού η 42χρονη σταρ προωθούσε προϊόντα ομορφιάς με αστρονομική αξία για τον μέσο αγοραστή.

Για τον λόγο αυτό, προσέλαβε δικηγόρο προκειμένου να την βοηθήσει με την αλλαγή της γενικότερης εικόνας και την αρνητική δημοσιότητα.

Αυτό που ακούγεται, είναι πως η νέα της σειρά προϊόντων, θα διατίθεται στο κοινό online και σε… λογικές τιμές (ελπίζουμε).