​Στα 44 της, η Δέσποινα Βανδή διατηρεί ένα από τα πιο καλογυμνασμένα κορμιά της Ελληνικής showbiz και όχι τυχαία, α��ού φροντίζει να ασκείται συστηματικά, και να τρώει σωστά.

Όταν λοιπόν δεν κάνει τις προπονήσεις της (άλλοτε μόνη και άλλοτε παρέα με τ�� Γωγώ Μαστροκώστα), η τραγουδίστρια επιλέγει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής, ειδικά διαμορφωμένο στο σωματότυπό της και στις ανάγκες του.

8340_DESPINA_VANDI_12082012.jpg
Πως κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να μειώσει σημαντικά το ποσοστό λίπους της αυξάνοντας παράλληλα τη μυϊκή της μάζα;

Ο διατροφολόγος της, Δημήτρης Πέππας, αποκαλύπτει ποια είναι τα μυστικά της:

«Η Δέσποινα προτιμά τροφές που της δίνουν ενέργεια. Τα παντζάρια, το σπανάκι και η ρόκα, τα μεσογειακά super foods δηλαδή, είναι σχεδόν καθημερινά στο διαιτολόγιό της. Βελτιώνοντας το μεταβολισμό της, πέτυχε εντυπωσιακές αλλαγές στο σώμα της. Στο πρόγραμμα της Δέσποινας το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας είναι το βραδινό. Στις μέρες που κάνει το free-day της μπορεί να απολαμβάνει τη σοκολάτα της» λέει.

8316_DESPINA_VANDI_12082012.jpg

ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ:

Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα

Δεκατιανό: Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών

Μεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι – ρόκα και κοτόπουλο ή με μανιτάρια ή ψητά λαχανικά (μανιτάρια πλευρότους κ.ά. εποχικά)

Απογευματινό: Φρούτα εποχής, ξηροί καρποί

Βραδινό: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο