​Οι μέρες του Πάσχα πλησιάζουν και όσες θέλετε να χάσετε τα περιττά κιλά σας καλό θα είναι να δείτε ποια είναι τα «μυστικά» της γυμνάστριας Ελένης Πετρουλάκη.

Εκμεταλλευόμενη την ηλιόλουστη πρώτη ημέρα της άνοιξης, ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε την Ελένη μαζί με μια φίλη της να κάνουν τζόκινγκ στην παραλία της Βούλας.

eleni-petroulaki-i-kathimerini-tis-askisi-kai-neo-tis-dvd.jpg
Η Ελένη Πετρουλάκη προτείνει να βάλουμε στο πρόγραμμά μας τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα το τρέξιμο, αφού βοηθά να δυναμώσουν η καρδιά, οι πνεύμονες και οι μύες.

Τα τέσσερα διατροφικά μυστικά της:

- Δεν παραλείπει ποτέ το πρωινό. Συνήθως τρώει μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με μια φέτα άπαχο τυρί και ένα ποτήρι χυμό ή 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης με 1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα ή τυρί ή 1 αυγό βραστό ή 1 τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, μια φέτα τυρί και μια γαλοπούλα και 1 ποτήρι πράσινο τσάι.

- Τρώει κάθε 2-3 ώρες καθώς με αυτόν τον τρόπο καίει περισσότερο λίπος κρατώντας το μεταβολισμό της σε υψηλά επίπεδα..

- Συνοδεύει κάθε γεύμα της ή snack με λίγη πρωτεΐνη. Βοηθά στο να κάψει περισσότερες θερμίδες.

- Μετά τη γυμναστική δεν τρώει πάντα, αλλά πίνει γάλα. Αυτό βοηθά στο να χάνει περισσότερο λίπος, όταν το χρειάζεται.
petroulakigym-mesa.jpg