Έξαλλος έγινε ο θεατρικός συγγραφέας David Bar Katz όταν έπεσε στα χέρια του το περιοδικό National Enquirer που είχε πρωτοσέλιδο ότι ο ίδιος ήταν ζευγάρι με τον αδικοχαμένο Philip Seymour Hoffman.

Όπως έγραψε και το star.gr, το περιοδικό ανέφερε ότι ο ίδιος ο συγγραφέας έδωσε συνέντευξη, για την οποία πληρώθηκε κιόλας.

Σ’ αυτή την υποτιθέμενη συνέντευξη ο Katz υποστήριζε ότι ήταν ζευγάρι με τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό εδώ και τέσσερις μήνες, ότι τον είχε δει να κάνει χρήση ηρωίνης και ότι το Σαββατοκύριακο πριν από τον θάνατό του σχεδίαζαν να πάνε να δουν το Super Bowl.

Ο θεατρικός συγγραφέας όμως μέσω του περιβάλλοντός του κατηγορεί ότι το δημοσίευμα του περιοδικού είναι ψευδές και ζητά μάλιστα και αποζημίωση, ύψους 50 εκατ. δολαρίων.

«Το άρθρο είναι τελείως ψευδές. Δεν υπήρξε συνέντευξη. Ο David Bar Katz και ο Hoffman δεν υπήρξαν ποτέ εραστές. Ο David Bar Katz δεν είδε ποτέ τον Hoffman να παίρνει κοκαΐνη τη νύχτα του θανάτου του, αλλά και οποιαδήποτε άλλη μέρα», δήλωσαν φίλοι του συγγραφέα στη York Daily News.

Μάλιστα ο δικηγόρος του συγγραφέα χαρακτήρισε το δημοσίευμα αηδιαστικό.

«Το άρθρο είναι αηδιαστικό. Την ώρα που η οικογένεια του Hoffman και οι φίλοι του θρηνούν, το Enquirer ψάχνει να βγάλει χρήμα δημοσιεύοντας ψέματα. Το χειρότερο είναι πως το Enquirer έστειλε και δελτίο Τύπου με την αποκλειστική ιστορία ώστε να πουλήσει περισσότερα αντίτυπα. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να κοιμούνται το βραδύ», δήλωσε ο δικηγόρος του συγγραφέα.