Οι 40αρες ίσον με δύο 20άρες έλεγε η αείμνηστη Ρίτα Σακελάριου και αυτό φαίνεται ότι το κατάλαβε και η βιομηχανία της μόδας που στρέφεται πλέον και πάλι σε super model που έχουν πατήσει τα πρώτα… άντα ή έκαναν θραύση τη δεκαετία του ’90.

Ο οίκος Donna Karan διάλεξε την 30χρονη Αντριάνα Λίμα ως το πρόσωπο της συλλογής του για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2012, ενώ οι οίκοι Versace και Salvatore Ferragamo διάλεξαν για τις διαφημιστικές τους καμπάνιες την 32χρονη Ζιζέλ.

Στο ίδιος μήκος κύματος και το YSL που έχει φέτος για μούσα του έχει επιστρατεύσει την Ιταλίδα Μαρία Κάρλα Μποσκόνο, ενώ πιο πρόσφατα ο Roberto Cavalli επέστρεψε στις παλιές δόξες του ’90, όπως 41χρονη Ναόμι Κάμπελ, η οποία πόζαρε στο φωτογρ��φικό φακό με λεοπάρ εσώρουχα του οίκου και έκανε… πάταγο.

Τη νέα τάση για πιο ώριμη ομορφιά ακολουθούν επίσης ο οίκος Prada και Chanel, ενώ δριμύτερες επιστρέφουν και… ώριμες ηθοποιοί που παραμένουν sexyκαι ελκυστικές.

Μία από αυτές η 48χρονη Μόνικα Μπελούτσι που πρωταγωνίστησε στην καμπάνια των Dolce & Gabbana, αλλά και η Κέιτ Γουίνσλετ που υπέγραψε συμβόλαιο με τη φίρμα St. John και η Σάρον Στόουν.

Πού οφείλεται αυτή η τάση στη βιομηχανία της μόδα��; Στο γεγονός ότι τη νέα σεζόν κυρίαρχη τάση είναι η επιστροφή στη διαχρονική κομψότητα των περασμένων δεκαετιών, η οποία εκφράζεται μόνο μέσα από πρόσωπα ώριμα και σοφιστικέ.

Τέρμα λοιπόν στα ανήλικα κοριτσιούδια που μέχρι πριν από λίγο καιρό οι σχεδιαστές σφάζονταν στην ποδιά τους. Μπορεί ο νέος να είναι ωραίος, αλλά ο παλιός είναι αλλιώς.