Τα κορμιά… κόποις κτώνται! Δεν αρκούν μόνο τα γονίδια, και η συστηματική άσκηση, αλλά και ένα πρόγραμμα αυστηρής διατροφής, την οποία ακολουθούν κατά γράμμα τα μεγαλύτερα μοντέλα του κόσμου, προκειμένου να διατηρήσουν τις κορμάρες με τις οποίες τις βλέπουμε ν΄ανεβαίνουν στην πασαρέλα.

Alessandra Ambrosio:

Πρωί: ένα καπουτσίνο, ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι, και αβγά ομελέτα.

Μεσημέρι: πρωτεϊνη με ρύζι ή φασόλια και άφθονη πράσινη σαλάτα.

Βραδινό: ιαπωνική κουζίνα (π.χ σούσι).

Γυμνάζεται κάνοντας pilates.

ambrosio1.jpg

Miranda Kerr:

Πρωινό: γιαούρτι με βατόμουρα και μήλο.

Μεσημεριανό: πράσινη σαλάτα με κοτόπουλο ή ψάρι.

Βραδινό: κοτόπουλο με βραστά λαχανικά.

Γυμνάζεται 4 φορές την εβδομάδα, με yoga, ασκήσεις ενδυνάμωσης, τρέξιμο και box. Κάθε πρωί, πίνει ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι και δυο φορές την ημέρα, χυμό από νόνι (τροπικό φρούτο της Γαλλικής Πολυνησίας).

kerr2.jpg

Erin Heatherton:

Η κοπέλα του Leonardo Di Caprio, έχει αδυναμία στα φρούτα, στα δημητριακά ολικής άλεσης, στα λαχανικά και στους ξηρούς καρπούς.

Γυμνάζεται 4 φορές την εβδομάδα, με διαφορετικές ασκήσεις, ώστε να ασκεί όλο της το σώμα σε διαφορετικά σημεία.

erin5.jpg

Andriana Lima:

Η διατροφή της, αποτελείται κυρίως από πρωτεϊνη, καθόλου επεξεργασμένους υδατάνθρακες και καθόλου ζάχαρη.

Ακραίο tip για εντυπωσιακά αποτελέσματα; εννέα μέρες πριν περπατήσει στο catwalk, κόβει την στέρεα τροφή, πίνει μόνο πρωτεϊνούχα ροφήματα, κα�� πολύ νερό.

Γυμνάζεται δυο ώρες την ημέρα.

lima3.jpg

Candice Swanepoel:

Πρωινό: ομελέτα με λαχανικά και ενίοτε κρουασάν.

Από την υπόλοιπη διατροφή της, δεν στερείται τίποτα όπως λέει, και τρώει ο,τι επιθυμεί χωρίς ενοχές.

Γυμνάζεται 3-4 φορές την εβδομάδα, κάνοντας διάδρομο, και επιλέγοντας ασκήσεις με βάρη και box.

candice4.jpg