Παγκόσμιο Δέος! Η αρχαιολογική σκαπάνη αποκάλυψε το μυστικό της πυραμίδας του Χέοπα!

Πρόκειται για το αρχαιότερο από τα 7 θαύματα του κόσμου - NEA EΝΗΜΕΡΩΣΗ: 15:35

Μία σπουδαία αρχαιολογική ανακάλυψη έκαναν οι αρχαιολόγοι αποκαλύπτοντας το μυστικό που κρύβει η πυραμίδα του Χέοπα.

Όπως ανέφεραν στις ανακοινώσεις που εξέδωσαν οι Ιάπωνες και οι Γάλλοι αρχαιολόγοι, μετά από δυο χρόνια ερευνών στην Πυραμίδα του Χέοπα: πρόκειται για το αρχαιότερο από τα επτά θαύματα του κόσμου και αυτή είναι η πρώτη φορά που ανακαλύφθηκε ένας κρυφός θάλαμος.

Το μεγάλο εσωτερικό κενό έχει τουλάχιστον 30 μέτρα μήκος κάτι που μέχρι τώρα ήταν άγνωστο.

Μάλιστα είναι η πρώτη φορά που ανακαλύπτεται από εξωτερικά όργανα ένας τέτοιος χώρος μέσα σε πυραμίδα.

Η Πυραμίδα του Χέοπα στη Γκίζα, είναι η μεγαλύτερη που έχει βρεθεί, έχει ύψος 139 μέτρα  και πλάτος 230 μέτρα, και  κατασκευάσθηκε στη διάρκεια του Φαραώ Χούφου (πιο γνωστού ως Χέοπα) της 15ης δυναστείας, ο οποίος υπήρξε ηγεμόνας από το 2509 έως το 2483 π.Χ.

Οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν  τεχνικές της σωματιδιακής φυσικής για να ερευνήσουν το εσωτερικό της πυραμίδας με τρόπο παρόμοιο χρησιμοποιώντας τις ακτίνες Χ που «βλέπουν» μέσα στο σώμα.

Χρησιμοποίησαν υποατομικά σωματίδια, τα λεγόμενα μόμια, υποπροϊόντα της κοσμικής ακτινοβολίας, όταν αυτή αλληλοεπιδρά με τα άτομα στο ανώτερο στρώμα της γήινης ατμόσφαιρας.

Δείτε ολόκληρο το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων του Star εδώ.