Σοκ, ανατριχίλα και λύπη προκαλεί βίντεο που ανέβηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δείχνει έναν άνδρα να πέφτει αναίσθητος ελάχιστα λεπτά αφού έκανε χρήση ναρκωτικών από υπερβολική δόση.

Την σκηνή κατέγραψε με την κάμερα του κινητού του τηλεφώνου ένας περαστικός. Ο άνδρας που βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητό του φαίνεται ξεκάθαρα να παθαίνει σπασμούς και στη συνέχεια να χάνει τις αισθήσεις του.

Όπως είπε ο ίδιος ο Σον Αμπερνάθι που κατέγραψε το περιστατικό, αρχικά νόμισε ότι το ζευγάρι τσακώνεται γι’ αυτό και άρχισε να καταγράφει με το κινητό του, όμως τελικά τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα.

Η κοπέλα του άνδρα στην αρχή υποστήριξε ότι είναι διαβητικός και έπαθε κρίση. Απεγνωσμένα προσπάθησε να τον επαναφέρει με τεχνητή αναπνοή, αλλά μάταια και τότε παραδέχθηκε ότι πήρε υπερβολική δόση ναρκωτικών.

Ο Αμπερνάθι κάλεσε αμέσως τις αρχές, ενώ το βίντεό του έγινε viral.

«Βαρέθηκα να βλέπω τέτοιες εικόνες», δήλωσε στο FOX, ενώ η κοπέλα του άνδρα που τελικά κατάφερε να μείνει στη ζωή δήλωσε:

«Θεέ μου, δεν μπορώ να το πιστέψω. Με τρόμαξε. Ένιωθα πως τον έβλεπα να πεθαίνει μπροστά στα μάτια μου».

Tags: