​Έχει καταφέρει να συγκινήσει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Ο λόγος για μια πολωνική χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η εταιρεία online δημοπρασιών Allegro και μετρά ήδη περισσότερα από 4.3 εκατομμύρια views στο You Tube.

Το βίντεο, ξεκινά με έναν ηλικιωμένο άντρα να λαμβάνει ένα πακέτο για εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας άνευ δασκάλου. Αμέσως ξεκινά φορώντας ακουστικά να επαναλαμβάνει όσα ακούει και ταυτόχρονα βάζει μικρά post-it σε όλα σχεδόν τα αντικείμενα του σπιτιού με την ονομασία τους στην αγγλική.

1815.jpg
 

1107024_al2.jpg

«Πολλοί Πολωνοί περνούν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Σχεδόν ένα εκατομμύριο πολίτες της Πολωνίας έχουν αποφασίσει να φύγουν από τη χώρα προς αναζήτηση εργασίας, πηγαίνοντας κυρίως στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παρά την κοντινή σχετικά απόσταση ανάμεσα στις δύο χώρες, οι οικογενειακοί δεσμοί τείνουν να εξασθενούν με τον καιρό. Γι' αυτό τα Χριστούγεννα είναι για πολλούς μια δύσκολη περίοδος. Εμείς θέλαμε ιστορία που θα αφηγηθούμε να έχει πολλαπλό σκοπό και να γίνεται κατανοητή από κάθε άλλο έθνος ή κοινωνία που μπορεί να συνδέσει ένα καλό τέλος με δάκρυα και χαμόγελα με την καθημερινότητά του» σχολίασε εκπρόσωπος της εταιρίας στο Buzzfeed.

Η διαφήμιση τελειώνει αποκαλύπτοντας τον λόγο πίσω από την απόφασή του να μάθει με αυτόν τον τρόπο αγγλικά και η τελευταία σκηνή είναι και που έχει συγκινήσει τόσον κόσμο, που την αναπαράγει φανατικά σε όλα τα social media.

Πηγή: Guardian