Μπορεί η κρίση να έχει «χτυπήσει» ανεπανόρθωτα τις επιχειρήσεις και οι πωλήσεις των προϊόντων να παίρνουν την κατιούσα, ωστόσο υπάρχει ένα προϊόν που δεν έχει υποστεί καθόλου μείωση των πωλήσεών του. Ποιο είναι αυτό; Η σοκολάτα φυσικά!

«Κατά τη διάρκεια της ελληνικής οικονομικής κρίσης, από το 2008 μέχρι και σήμερα, πολύ λίγα Fast Moving Consumer Goods παρέμειναν χωρίς σημαντικές απώλειες πωλήσεων στο σύγχρονο εμπόριο. Η σοκολάτα είναι σίγουρα ανάμεσά τους», λέει ο Κωνσταντίνος Κοντόπουλος, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Mars Hellas.

Ο λόγος; Σύμφωνα με μελέτη του mediarisk.gr, η σοκολάτα σε καιρούς κρίσης είναι το απόλυτο ελιξίριο για τη ψυχολογία και την δημιουργικότητα στη δουλειά των ανθρώπων. Επιπλέον, παρατηρώντας κανείς τις διαφημίσεις σε media, τηλεόραση και Τύπο παρατηρεί ότι ακόμα και εν μέσω κρίσης, οι διαφημίσεις για τη σοκολάτα «δίνουν και παίρνουν».

Έχει μάλιστα παρατηρηθεί ότι η αυξημένη ανεργία, κάνει τους ανθρώπους να ζητούν όλο και πιο συχνά σοκολάτα!

Το πλήρες άρθρο στο http://www.mediarisk.gr