Η κρίση «χτύπησε» και τα διάσημα κοσμηματοπωλεία Tiffany & Co, τα οποία ανακοίνωσαν μία απότομη πτώση στις πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο αλλά και τη μείωση των θέσεων εργασίας που θα κάνουν.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Business Insider, η παραδοσιακή απροθυμία της εταιρείας να κάνει προσφορές διώχνουν τους φειδωλούς πελάτες, ενώ το ισχυρό δολάριο έκανε τις αγορές ακόμη πιο ακριβές για τους τουρίστες στις ΗΠΑ.

Ένα επιπλέον πλήγμα είναι το γεγονός ότι το κόσμημα δεν είναι πλέον τόσο δημοφιλές δώρο για τις γιορτές των Χριστουγέννων.

Οι μετοχές της Tiffany & Co παρουσίασαν πτώση την Τρίτη.

«Πιστεύουμε ότι οι συνολικές πωλήσεις επηρεάστηκαν αρνητικά από τις περιορισμένες καταναλωτικές δαπάνες, που συνδέονται με τις αβέβαιες παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Φρέντερικ Κούμεναλ.

Το Tiffany, το οποίο ιδρύθηκε το 1837, έχει δαπανήσει μεγάλα ποσά στο σχεδιασμό και το μάρκετινγκ σύγχρονων χρυσών και ασημένιων κοσμημάτων, προκειμένου να προσελκύσει νεότερους και πιο στιλάτους πελάτες. Όμως, πέρα από τον αντίκτυπο του δολαρίου, οι πεσμένες πωλήσεις στην εορταστική περίοδο έδειξαν ότι αυτές οι προσπάθειες της εταιρείας δεν είχαν αποτέλεσμα.

Σύμφωνα με την Tiffany & Co, οι πωλήσεις στις γιορτές έπεσαν κατά 6%, στα 961 εκατομμύρια δολάρια. Τώρα η εταιρεία εκτιμά ότι τα έσοδα θα μειωθούν κατά 10% για το οικονομικό έτος που τελειώνει στις 31 Ιανουαρίου, σε σύγκριση με τις προηγούμενες προβλέψεις της για πτώση 5-10%.

Η εταιρεία δεν έδωσε λεπτομέρειες για το πόσες απολύσεις σκοπεύει να κάνει.