​Φρίκη προκαλεί η είδηση ότι μια 20χρονη (τότε 18χρονη) αναγκάστηκε να υποβληθεί σε επέμβαση αφαίρεσης στομαχιού επειδή της σέρβιραν σε μπαρ ποτό υγρό άζωτο!

Η νεαρή κοπέλα, που ονομάζεται, Gaby Scanlon, πριν από δύο χρόνια είχε πάει στο Oscar’s Wine Bar and Bistro in Lancashire για να γιορτάσει τα 18α γενέθλιά της.

Εκεί την κέρασαν ένα σφηνάκι Nitro-Jagermeister. Τότε, η νεαρή άρχισε να βγάζει ατμούς από το στόμα και τη μύτη της και να νιώθει «αβάσταχτους πόνους».

Το σφηνάκι είχε καταψυχθεί με υγρό άζωτο, η κατανάλωση του οποίου είναι επικίνδυνη, διότι αυτό εξατμίζεται στους -196ο C.

Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να προκαλέσει βλάβες στα εσωτερικά όργανα του ανθρώπου στην περίπτωση κατάποσης ή εισπνοής.

Η νεαρή μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με διάτρηση στομάχου όπου οι γιατροί αναγκάστηκαν να της το αφαιρέσουν και να ενώσουν το λεπτό έντερο με τον οισοφάγο.

Το δικαστήριο επέβαλε πρόστιμο 136.523 ευρώ στο wine bar.

ad_181355086.jpg

Πηγή:metro