Τα μάθατε; Οι δημοφιλείς και -μέχρι πρότινος- μη mainstream hipsters πέθαναν! Την θέση των εναλλακτικών, μορφωμένων και… «ψαγμένων» αυτών νέων, πήραν οι Yuccies! Ποιοι είναι αυτοί; Η δημιουργική γενιά των Millennials, που είναι λιγότερο χύμα από τους hipsters και περισσότερο… cool από τον παραδοσιακό γιάπη. Όχι, αυτά δεν τα λέμε εμείς, αλλά ο Αμερικανός αρθρογράφος David Infante με την καυστική του πένα.

ργρεγεργ.jpg

Σε άρθρο του στο Mashable, μας εκμυστηρεύεται ότι οι Yuccies είναι σχεδόν... μυθικά πλάσματα. Στη Νέα Υόρκη και στο Σαν Φρανσίσκο κυκλοφορούν πολλοί από δαύτους. Είναι άλλωστε γνωστό πόσο μπροστά είναι η Αμερική σε αυτές τις… «μόδες». (Παρεμπιπτόντως, κάτι μου λέει ότι η «τάση» αυτή θα έρθει στην Ελλάδα σε καμιά 10αριά χρόνια). Πάμε όμως παρακάτω... Πώς άραγε εμφανίστηκαν οι Yuccies;

Όλα ξεκίνησαν το 2014, όταν ένας οδηγός για τα Hipster Επιχειρηματικά Μοντέλα έγινε ουσιαστικά o πρώτος πλήρης οδηγός για το lifestyle που προσιδιάζει στους yuccies. Ο αρθρογράφος πάντως, ξεκαθαρίζει ότι οι Yuccies είναι εξαιρετικά προνομιούχοι! Δεν έχουν περάσει τρομερές δυσκολίες στη ζωή τους, γεγονός που δείχνει από πού προέκυψε ο κυνισμός που τους χαρακτηρίζει.

Είναι δε περιττό να αναφέρουμε ότι δεδομένης της παγκόσμιας δημοφιλίας των social media που χαρακτηρίζει την εποχή μας, η συγκεκριμένη τάξη ζητά απεγνωσμένα την αναγνώριση μέσα από Instagram, Facebook, Twitter κλπ. Οι Yuccies «ποστάρουν» για να πάρουν επιβεβαίωση από τους συνομηλίκους, τους γονείς και τους followers τους, μολονότι οι περισσότεροι εξ αυτών στ��έφονται συχνά-πυκνά εναντίον τους.
τρητρητρη.jpg
Οι περισσότεροι ανήκουν στο ηλικιακό target group των 20-something κι ακολουθούν τον δρόμο της παραδοσιακής εργασίας σε επιχειρήσεις, χωρίς να εκμεταλλεύονται στο έπακρο την δημιουργική τους φύση. Αυτό βέβαια μέχρις ότου η εσωτερική τους κλίση, τους καλέσει να ασχοληθούν με αυτό που η φύση τους επιτάσσει. Τότε, συσπειρώνονται ξαφνικά με όμοιούς τους και ξεκινούν την πρωτότυπη επιχείρησή τους.
Σύμφωνα με τον αρθρογράφο, οι επιχειρήσεις τους σχετίζονται με ο,τιδήποτε καινοτόμο, ελκυστικό και… «προχωρημένο». Χιουμοριστικά αναφέρει για παράδειγμα, ότι οι επιχειρηματικές τους δραστηριότητες έχουν να κάνουν με… πολύχρωμες κάλτσες, οργανικό τσίπουρο, video games για άτομα με αναπηρίες, εστιατόρια με βιολογικά προϊόντα κλπ. Καταλαβαίνετε...
ΦΓΗΓΦΗΦΓΗΓΦ.jpg
Οι νέες τεχνολογίες και το εξειδικευμένο marketing, είναι τα συστατικά της επιτυχίας που τους κάνουν επίκαιρους, πετυχημένους και φορείς των εναλλακτικών τάσεων της μόδας!
Τέλος, κάνοντας μια ανασκόπηση στα social media διαπιστώσαμε ότι σε ό,τι αφορά στην εξωτερική τους εμφάνιση, τα tattoos, τα μούσια και τα… τσουλούφια στα μαλλιά αποτελούν (προφανώς) αναπόσπαστο κομμάτι τους! Πέσατε από τα σύννεφα; Εμείς πάντως, όχι!
ρεγεγρεγ.jpg
Όσο για το ποιο είναι το motto τους; More money is good, but more creative money is better”, δηλαδή «Καλά τα πολλά χρήματα, αλλά τα πιο δημιουργικά χρήματα είναι καλύτερα», άποψη που συνοψίζει το status quo τους.