​Μια διαφήμιση που σόκαρε τους Αμερικανούς τηλεθεατές προβλήθηκε στο διάλειμμα του πρώτου ημιχρόνου του πιο δημοφιλούς πρωταθλήματος της Αμερικής, Super Bowl.

Στη διαφήμιση φαίνεται ένα αγόρι το οποίο εκφράζει την απογοήτευσή του, επειδή δεν μπορεί να απολαύσει μερικές από τις καλύτερες στιγμές της ζωής. Ο λόγος; Επειδή είναι νεκρό!

«Ποτέ δεν θα μάθω να κάνω ποδήλατο, ποτέ δεν θα κολλήσω μικρόβια. Ποτέ δεν θα μάθω να πετάω. Ποτέ δεν θα ταξιδέψω με τον καλύτερό μου φίλο και ποτέ δεν θα παντρευτώ», λέει ο μικρός στην κάμερα.

Στο τέλος του σποτ αποκαλύπτει το λόγο: «Δεν μπόρεσα να μεγαλώσω γιατί πέθανα από ένα ατύχημα στο σπίτι». Το διαφημιστικό σποτ είναι γνωστής ασφαλιστικής εταιρείας και κλείνει με την φράση: «Η υπ’ αριθμόν ένα αιτία θανάτων στην παιδική ηλικία είναι τα δυστυχήματα».

Όπως ήταν φυσικό, η διαφήμιση χαρακτηρίστηκε ως η πιο καταθλιπτική όλου του πρωταθλήματος και προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στους Αμερικανούς, οι οποίοι έσπευσαν να εκφραστούν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι περισσότεροι χαρακτήρισαν κακόγουστο το σκεπτικό του σποτ και κατέκριναν την εταιρεία για την ώρα που επέλεξε να το προβάλει.

«Πολλοί άνθρωποι έχουν χάσει τα παιδιά τους εξαιτίας κάποιου δυστυχήματος. Μπορεί μια ασφάλεια ζωής να αλλάξει κάτι σε αυτήν την απώλεια; Μπορεί να φέρει πίσω τα παιδιά;», ήταν κάποιο από τα μηνύματα.

Ύστερα από το χαμό που προκλήθηκε, η εταιρεία αναγκάστηκε να απαντήσει με ανακοίνωση: «Ο στόχος του σποτ ήταν να αρχίσει ένας διάλογος και όχι να πουλήσουμε ασφάλειες ζωής. Η ασφάλεια και η προστασία των παιδιών μας είναι ένα θέμα που μας αφορά όλους».