​Ένα μακάβριο τρόπο για να κερδίσει πάλι πίσω πελάτες μετά από τις δύο μοιραίες πτήσεις, σκέφτηκε η αεροπορική εταιρεία Malaysia Airlines.

Συγκεκριμένα, πριν από 4 ημέρες ανακοινώθηκε ένα διαγωνισμός στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία. Όσοι επιθυμούν να κερδίσουν δωρεάν εισιτήρια οικονομικής θέσης αλλά και iPad, καλούνται να πουν όλα όσα θέλουν να κάνουν μέχρι να πεθάνουν!

Ναι, καλά διαβάσατε! Όπως σημειώνει το περιοδικό Time, η καμπάνια των Malaysia Airlines, που δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα, κατέβηκε μετά από λίγες ώρες, ενώ τώρα το link οδηγεί σε «Σελίδα Λάθους».

Προφανώς οι αρμόδιοι συνειδητοποίησαν πως πρόκειται για μακάβρια στρατηγική μάρκετινγκ.