​Το θρίλερ στην Ανατολική Ουκρανία όπου 298 ανάσες έσβησαν στον αέρα συνεχίζεται. Τα ερωτήματα είναι πολλά… Ποιος έκοψε το νήμα της ζωής τόσων ανθρώπων; Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη της κατάρριψης της πτήσης MH17 των Μαλαισιανών αερογραμμών; Ουκρανοί, φιλορώσοι αυτονομιστές και Ρώσοι «πετούν» το κατηγορητήριο του θανάτου, ο ένας στον άλλον.

Συνομιλίες που όμως δεν έχει εξακριβωθεί η αυθεντικότητα τους και υποδεικνύουν ότι οι φιλορώσοι αυτονομιστές κατέρριψαν το Μπόινγκ 777 έδωσαν στη δημοσιότητα οι ουκρανικές αρχές. Σε αυτές φέρονται να συνομιλούν αυτονομιστές της Ανατολικής Ουκρανίας με Ρώσο πράκτορα της υπηρεσίας πληροφοριών.

Ο μυστηριώδης «Έλληνας» για την κατάρριψη του Μπόινγκ

Η συνομιλία ενός άντρα με το ψευδώνυμο «Έλληνας» με κάποιον Ταγματάρχη έγινε γνωστή τις τελευταίες ώρες. Από τον διάλογο, που πολλοί υποστηρίζουν ότι είναι κατασκευασμένος, φαίνεται πως δεν γνώριζαν αρχικά ότι πρόκειται για πολιτικό αεροσκάφος.

Μάλιστα, ένα μήνυμα ανέβηκε στο twitter από κάποιον που ισχυρίζεται ότι είναι ο διοικητής των φιλορώσων αυτονομιστών, Ίγκορ Στέρκολφ,το οποίο έδειχνε την κατάρριψη και έλεγε: «Σας προειδοποιούμε. Μείνετε μακριά από τους ουρανούς μας» και αποσύρθηκε λίγο αργότερα, αμέσως μετά τη διαπίστωση ότι πρόκειται για επιβατικό αεροσκάφος.

«Χτύπησαν» λάθος αεροπλάνο;

Πληροφορίες, που μεταδίδει το ίντερφαξ, το οποίο επικαλείται πηγές μέσα από την αεροπορία της Μόσχας, υποστηρίζουν ότι στόχος των πυραύλων ήταν ο πρόεδρος Πούτιν. Τις τελευταίες μέρες στον εναέριο χώρο της εμπόλεμης ζώνης της Ανατολικής Ουκρανίας έχουν γίνει και άλλες καταρρίψεις.

Η αποκάλυψη ότι ο πιλότος του Μπόινγκ των Μαλαισιανών αερογραμμών έλαβε εντολή από τον Ουκρανικό έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας να κατέβει στα 33 χιλιάδες πόδια από τα 35 που προέβλεπε το σχέδιο πτήσης προκαλεί ερωτήματα. Όπως και η αλλαγή της συνηθισμένης πορείας ��ου ακολουθούσε στις τελευταίες του πτήσεις το αεροσκάφος.

Ο καταραμένος αριθμός «7»

Ήταν το 7 ο άτυχος αριθμός της μοιραίας πτήσης; Πολλοί είναι εκείνοι που το πιστεύουν αφού το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει μια ιστορία άμεσα συνδεδεμένη με αυτό το νούμερο.

Ένα αρκετά ανατριχιαστικό γεγονός που είναι επίκεντρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι η πρώτη πτήση του συγκεκριμένου αεροσκάφους έγινε στις 17 Ιουλίου 1997 και η τελευταία ακριβώς 17 χρόνια αργότερα στις 17 Ιουλίου 2014.

Οι συνομωσιολόγοι ανά τον κόσμο σχολιάζουν πλάνα που μετέδωσε ένας ρωσικός τηλεοπτικός σταθμός από το σημείο της συντριβής και σε αυτά περιλαμβάνονται εικόνες διαβατηρίων που όπως λένε τους φαίνονται και��ούρια και άθικτα.