​Έναν π��ωτότυπο τρόπο για να ζητήσει συγγνώμη στους 160 επιβάτες είχε ο πιλότος μιας αεροπορικής εταιρείας των ΗΠΑ, ο οποίος τους προσέφερε 35 πίτσες καθώς η πτήση τους είχε καθυστερήσει. Το αεροπλάνο δεν μπορούσε να απογειωθεί λόγω των κακών καιρικών συνθηκών.

«Ήταν περίπου 22:30 της Δευτέρας (τοπική ώρα) όταν ο πιλότος της πτήσης της εταιρείας Frontier Airlines μας κάλεσε και μας ζήτησε να κάνει μια παραγγελία» είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Άντι Ρίτσι, επικεφαλής του υποκαταστήματος της Domino Pizza στο Τσεγιέν, της πολιτείας του Ουαϊόμινγκ.

πιζα.jpg
Ο Ρίτσι και δύο υπάλληλοι του μετέφεραν τις πίτσες στο αεροδρόμιο και υπάλληλοι τους συνόδευσαν στο αεροσκάφος όπου το πλήρωμα παρέλαβε την ειδική παραγγελία.

Τελικά, το αεροπλάνο απογειώθηκε από την Ουάσινγκτον με προορισμό το Ντένβερ του Κολοράντο, αλλά έπρεπε να κάνει στάση στο Τσεγιέν λόγω κακών καιρικών συνθηκών.

πιζ3.jpg