​Σε μια κρίσιμη καμπή βρίσκονται πλέον οι έρευνες για τον εντοπισμό του μοιραίου Boeing 777 των Μαλαισιανών Αερογραμμών, αφού μετά τον εντοπισμό δύο νέων ηχητικών σημάτων, πιθανόν από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους, τώρα στέλνουν ένα υποβρύχιο ρομπότ σε βάθος 4.500 μέτρων, ελπίζοντας ότι θα καταφέρουν να τα εντοπίσουν.

Το ειδικό αυτό σκάφος, μπορεί να χαρτογραφήσει όλα τα ηχητικά σήματα, να δημιουργήσει έναν χάρτη των σημάτων αυτών και να φτάσει σε μεγάλα βάθη, προκειμένου να εντοπίσει κάποιο σημάδι.

Σήμερα, Τρίτη, συμπληρώνεται ένας μήνας από την εξα��άνιση του Boeing, με τον κίνδυνο να εξασθενήσει το σήμα από τα μαύρα κουτιά να είναι ορατός.

ocean-shieldflight-mh370-search.jpg

Παρ’ όλ’ αυτά οι αρχές ανακοίνωσαν ότι θα περιορίσουν το εύρος των ερευνών στα 78.000 τ. χλμ. από τα 240.000 που έψαχναν μέχρι τώρα.

Κι ενώ οι έρευνες συνεχίζονται με τις αρχές να δηλώνουν ότι θα ψάχνουν όσο χρειαστεί, αρκετοί είναι εκείνοι που αναρωτιούνται για το κόστος της γιγαντιαίας αυτής επιχείρησης.

040514_anhq_plane_640.jpg

Σύμφωνα με κάποιους συντηρητικούς υπολογισμούς, το κόστος της επιχείρησης πρέπει να ξεπερνά τα 30 εκατ. δολάρια, όπως αναφέρει και το Associated Press.

Οι ΗΠΑ φαίνεται να έχουν συνεισφέρει επτά εκατ. δολάρια, όμως το μεγαλύτερο βάρος το έχει αναλάβει η Αυστραλία, αφού μόνο το ένα από τα δύο ερευνητικά της πλοία χρειάζεται κάθε μέρα 550.000 δολάρια για λειτουργικά έξοδα και το άλλο 380.000 δολάρια.

Η Ιαπωνία υπολογίζεται ότι έχει ξοδέψει μέχρι σήμερα περίπου 8,8 εκατ. δολάρια, ενώ η Κίνα και η Μαλαισία αρνούνται να δημοσιοποιήσουν ανάλογα στοιχεία.