​Τα νέα στοιχεία γύρω από τις τελευταίες ώρες της πτήσης 370 ενισχύουν την υπόθεση ότι κάποιος έμπειρος πιλότος είχε τον έλεγχό του χαμένου αεροπλάνου πριν συντριβεί, άγνωστο ακόμη το γιατί και μάλιστα ακολουθούσε μια πορεία τέτοια ώστε να κρύβεται από τα ραντάρ.

Συγκεκριμένα, το αεροπλάνο πήρε καμπύλη πορεία, βόρεια της Ινδονησίας πριν στραφεί νότια προς τον νότιο Ινδικό Ωκεανό. Το στοιχείο αυτό αναζωπυρώνει για άλλη μια φορά τα σενάρια για εσκεμμένη αλλαγή πορείας του αεροσκάφους.

Το ερώτημα που μένει αναπάντητο όμως, είναι ο σκοπός για τον οποίο το αεροσκάφος πετούσε στην περιοχή αυτή, αποφεύγοντας τα ραντάρ.

Η νέα διαδρομή, όπω�� προκύπτει πλέον, περιλαμβάνει συγκεκριμένα σημεία που δεν είναι άγνωστα αλλά αντίθετα χρησιμοποιούν οι πιλότοι και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, γεγονός που δείχνει ότι στο τιμόνι του Boeing 777 βρισκόταν ένας έμπειρος πιλότος.

Ο έμπειρος πιλότος γνωρίζει πως αυτοί είναι πολυσύχναστοι εναέριοι χώροι οπότε το να προσπαθούσε να αποφύγει τις συγκρούσεις με άλλα αεροπλάνα, σε περιοχές του Πύργου Ελέγχου άλλων αεροδρομίων θα μπορούσε είναι ένας λόγος που πραγματοποίησε αυτή τη διαδρομή.

Βέβαια η πιθανότητα το αεροπλάνο να έχει καταληφθεί από τρομοκράτες και στο τιμόνι απλά να βρισκόταν κάποιος έμπειρος πιλότος δεν έχει αποκλειστεί.

Ταυτόχρονα δεν έχει πάψει να ερευνάται το ενδεχόμενο το αεροπλάνο να πετούσε στη διαδρομή- μυστήριο υπό τον έλεγχο του κυβερνήτη ή του συγκυβερνήτη. Πιθανή όμως είναι και η αιτία της μηχανικής βλάβης που θα μπορούσε να βγάλει το αεροπλάνο από τη πορεία του.