​Ακόμη και να βρεθεί το μαύρο κουτί του Βoeing 777 των μαλαισιανών αερογραμμών που όπως όλα δείχνουν έπεσε κάπου στον νότιο Ινδικό Ωκεανό, οι ειδικοί επισημαίνουν πως υπάρχει κίνδυνος να έχουν διαγραφεί οι πληροφορίες γύρω από τα κρίσιμα λεπτά που έκριναν τη μοίρα της πτήσης.

«Oι ομάδες αναζήτησης δίνουν τώρα μάχη με το χρόνο αφού νέες πληροφορίες λένε ότι οι μπαταρίες για τα μαύρα κουτιά μπορεί να έχουν ήδη τελειώσει...Οι μπαταρίες μπορεί να είχαν τοποθετηθεί λάθος.» ανέφερε το CNN σε ρεπορτάζ του.

Ο αμερικανικός ανιχνευτής για το μαύρο κουτί θα φτάσει στην περιοχή της αναζήτησης στις 5 Απριλίου όταν δηλαδή θα έχουν περάσει 28 ημέρες από την εξαφάνιση του αεροσκάφους.

«Ο βάρους 32 κιλών ανιχνευτής σημάτων διαθέτει μικρόφωνο σχεδιασμένο ειδικά για να λαμβάνει τα ακουστικά σήματα από τα "μαύρα κουτιά" ενός πλοίου ή ενός αεροσκάφους. Μπορεί να "πιάσει" τα σήματα από βάθος έως και 6100 μέτρων.

Πλοίο της Αυστραλίας θα σύρει έναν τέτοιο ανιχνευτή στην περιοχή αναζήτησης με ταχύτητα τριών κόμβων. Κρατώντας τον δεύτερο στο πλοίο για ρεζέρβα, ο μηχανισμός θα βυθιστεί από το πλοίο με ένα καλώδιο μήκους 6100 μέτρων, 305 μέτρα πάνω από το βυθό.

Το μηχάνημα μπορεί να εντοπίσει το σήμα του αναμεταδότη μεταξύ 37.5 και 50 khz, όπου εκπέμπουν τα περισσότερα συστήματα μεταφοράς πληροφοριών στις αερογραμμές που μεταδίδουν στα 37.5 khz. Έχει κεραίες ανίχνευσης τριών χιλιομέτρων. Πάντως κάτω από το νερό οι ανιχνευτές του μαύρου κουτιού εκπέμπουν σήμα κάθε δευτερόλεπτο για μόλις 30 ημέρες.» προσέθεσε το CNN.

Η αναζήτηση πάντως αντικειμένων του χαμένου αεροσκάφους δεν έχει αποδώσει μέχρι στιγμής, παρά την κινητοποίηση πλοίων και αεροσκαφών με τα πιο εξελιγμένα συστήματα.

Εντωμεταξύ όπως σας αναφέραμε και σε προηγούμενη ανάρτηση, περίπου 300 συντρίμμια εντοπίστηκαν από ταϊλανδικό δορυφόρο σε περιοχή που διεξάγεται η έρευνα για την πτήση ΜΗ370 στον Ινδικό Ωκεανό, ανοικτά του Περθ στην Αυστ��αλία, όπως ανακοίνωσε σήμερα η δημόσια υπηρεσία δορυφόρων της Ταϊλάνδης.

«Βρήκαμε τα επιπλέοντα αντικείμενα διαφόρων μεγεθών από δυο μέτρα μήκος έως 15 και 16 μέτρα. Υπολογίσαμε αρχικώς πως ενδεχομένως να είναι 300 αντικείμενα από αυτά τα αντικείμενα σε μια περιοχή 500 τετραγωνικών χιλιομέτρων της φωτογραφίας που πήραμε.» είπε ο Ανοντ Σνιντβονγκ-εκτελεστικός διευθυντής Υπηρεσίας Γεω-Πληροφορικής και Ανάπτυξης Διαστημικής Τεχνολογίας.

Οι δορυφορικές εικόνες ελήφθησαν πάντως την Τρίτη και αναλύθηκαν την Τετάρτη.

Το σημείο όπου εντοπίστηκαν απέχει μόλις 200 χλμ. από την περιοχή που επισημάνθηκε από το γαλλικό δορυφόρο. Οι εικόνες του γαλλικού δορυφόρου είχαν εντοπίσει την παρουσία 122 επιπλεόντων αντικειμένων σε μια περίμετρο 400 τετραγωνικών χιλιομέτρων στο νότιο Ινδικό Ωκεανό, εντός της περιοχής των επιχειρήσεων που καθορίστηκε από τις εμπλεκόμενες στις έρευνες χώρες.

Δέκα αντικείμενα εντόπισαν όμως και οι Iάπωνες με μεγάλη πιθανότητα μάλιστα να ανήκουν στο αεροσκάφος των μαλαισιανών αερογραμμών.

Καταιγίδες και σφοδροί άνεμοι όμως οδήγησαν την Πέμπτη στη διακοπή των ερευνών. Οι καιρικές συνθήκες ωστόσο αναμένεται να είναι κακές και τις επόμενες ώρες.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ

Σύμφωνα με την εφημερίδα usa today οι περισσότεροι ερευνητές απορρίπτουν το σενάριο της μηχανικής βλάβης. Θεωρούν υπεύθυνο για την συντριβή του αεροσκάφους, τον πιλότο.

Την ίδια ώρα η συνέντευξη ενός άλλου φίλου του 53χρονου ενισχύει το σενάριο της αυτοκτονίας. «Αισθάνθηκα ότι η ζωή του καταρρέει» δήλωσε στην News Zealand Herald. «Δεν είχε καθαρό μυαλό για να πετάξει. Ήταν συντετριμμένος από την απόφαση της συζύγου του να φύγει από το σπίτι ενώ την ίδια ώρα είχε μόλις χωρίσει με την νέα του σύντροφο».

Εντωμεταξύ, μια πηγή του cnn είπε ότι ο πιλότος δεν άφησε σημείωμα αυτοκτονίας ή κάτι άλλο στοιχείο στο σπίτι του που να υποδεικνύει πως έριξε την πτήση των μαλαισιανών αερογραμμών 370 .

ΤΟ ΕΡΙΞΕ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ;

Υψηλόβαθμος αξιωματικός των ΗΠΑ τονίζει ότι η οικογένεια του πιλότου θα πρέπει να «ανακριθεί» ειδικά μετά τα δ��μοσιεύματα που τον ήθελαν πολιτικά φανατισμένο.

Οι θεωρίες ότι μπορεί να κατέλαβε το Boeing 777 ενισχύονται ειδικά μετά τις πληροφορίες που τον θέλουν να απέφυγε να πετάξει πάνω από το εναέριο χώρο της Ινδονησίας για να μην εντοπιστεί το αεροσκάφος γι ΄αυτό και έκανε απότομη στροφή προς το νότιο Ινδικό Ωκεανό.