​Ένα ακόμη σενάριο για το τι συνέβη στο μοιραίο Boeing «φουντώνει», την ώρα που οι έρευνες για να βρεθούν τα συντρίμμια του είναι τεταμένες!

Συγκεκριμένα, πριν από λίγες ημέρες δόθηκε μια οδηγία στις αεροπορικές εταιρείες για τον συγκριμένο τύπο αεροσκάφους Boeing 777 σχετικά με μια εξωτερική κεραία που υπάρχει στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου.

Σύμφωνα με αυτήν, η εξωτερική κεραία πρέπει από όλες τις αεροπορικές εταιρείες να επανελεγχθεί γιατί παρουσιάζει κάποια προβλήματα!

Η κεραία αυτή βρίσκεται ακριβώς κάτω από το πιλοτήριο και είναι ο πομπός απ’ όπου μεταδίδονται όλες οι επικοινωνίες τόσο από τους transponder όσο και από το Αcars. Δηλαδή συνδέει το αεροσκάφος με τα ραντάρ και τον πύργο ελέγχου, γι’ αυτό τον λόγο έπρεπε να περάσει από έλεγχο διότι υπήρχαν ήδη προβλήματα.

article-2587209-1C832EA200000578-980_634x413.jpg
Μάλιστα υπάρχει ένα σενάριο που λέει ότι αν η κεραία αυτή είχε πρόβλημα στο συγκεκριμένο Boeing, υπάρχει περίπτωση να δημιούργησε ρωγμή στο αεροσκάφος και να υπήρξε αποσυμπίεση μέσα στην καμ��ίνα (τότε πέφτουν αυτόματα οι μάσκες των επιβατών μέσα στην καμπίνα, όχι όμως και στο πιλοτήριο). Στη συνέχεια ��α λιποθύμησαν οι πιλότοι, το αεροσκάφος να πήγαινε με τον αυτόματο πιλότο και στη συνέχεια όταν του τελείωσαν τα καύσιμα να έπεσε στον Ινδικό Ωκεανό, όπως συνέβη στην περίπτωση του Helios.

Σύμφωνα με τα όσα είπε ο Κυβερνήτης πολιτικής αεροπορίας κύριος Κωνσταντέλος, «αυτό είναι ένα ακόμα σενάριο. Από την στιγμή που δεν έχουμε στα χέρια μας το μαύρο κουτί και τους καταγραφείς δεδομένων πτήσεις και μάλλον δεν θα μπορέσουμε να τους έχουμε ποτέ στα χέρια μας θα είναι ένα από τα ζωντανά σενάρια. Ήμουν κι εγώ από τους ανθρώπους που πίστευαν ότι το αεροπλάνο υπέστη μια δομική καταστροφή εκρηκτικού τύπου το οποίο το διέλυσε στον αέρα. Όλα αυτά τα σενάρια πλέον επειδή έχουμε πιστοποίηση από τους δορυφόρους ότι το αεροπλάνο πέταξε περίπου 7 ώρες και έφτασε στο μέσον του Ινδικού Ωκεανού δεν πρέπει να προκύπτουν ως ασφαλή συμπεράσματα καθότι όταν ένα αεροσκάφος βρίσκεται σε διαδικασία εκτάκτου ανάγκης για τόσες ώρες σαφέστατα κάποιος χειριστής θα μπορέσει να επικοινωνήσει μέσω των ασυρμάτων και να πει ότι κάτι δεν πάει καλά. Αντιθέτως τίποτα από όλα αυτά δεν ενεργοποιήθηκε και το αεροσκάφος χάθηκε κάπου στον Ινδικό Ωκεανό. Ίσως λοιπόν η πιθανότητα το αεροσκάφος να έχ��σε την συμπίεση του μπορεί να είναι ένα σενάριο».

ΔΕΙΤΕ το βίντεο…